Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade istället velat ha 1900 kr för att göra mig av med skiten.
tyvärr ganska vanligt förekommande på tradera. finns just nu 2 säljare som tydligen åker till gekås och köper upp ett större parti av deras varor och säljer för ordentligt överpris på tradera. tyvärr så vet ju inte alla vart grejorna kommer från och bjuder högt. Visserligen upp till var och en att betala men själv skulle jag ju inte vilja betala 500kr för en longergjord någon betalat 200kr för ny...
De var bara sadeln då? så de inte medföljde typ stigläder/stigbyglar och schabrak?
Annars var de ju superdyrt lycka till å få den såld=)![]()
DK: Den som är till salu nu är en Zaldi Atlanta. Borde inte vara så svårsåld, men det är väl ett skitmärke enligt vissa och inte så inne. Råkade få ett par PM i.o.m. denna tråd så vi får väl se![]()
Har tidigare haft en M&N till salu, vid bom, som jag till slut sålde för en struntsumma efterssom jag verkligen behövde pengarna till min nya sadel...
just nu finns det en sadel på tradera för 4500kr i utrop. sägs ha kostat 8500kr som ny.
jag tycker att den ser ut som en börjessadel i urkasst läder. man kan ju hoppas att ingen är så dum och går på det. skulle det vara en märkessadel så skriver man väl ut märket i annonsen!!?