Bukefalos 28 år!

Hur man importerar en FT-ryttare till sin häst

Sv: Hur man importerar en FT-ryttare till sin häst

Haha duktig grålle pålle kommer när mamma ropar. Gör han det i hegen också? ;)

Men förutsättningarna för att man ska kunna genomföra en fälttävlan är ju att man lyckas SITTA kvar under alla 3 momenten :devil: så om den grå ska fortsätta o visa sina mästerliga kunskaper i avkastning och skolor ovan mark så känns det som att det blir en enkel match.

Som en liten parantes hade ju min häst glömt hur man galopperar i Mariestad och förhoppningsvis har han kommit på det till nästa år :p


Han är väluppfostrad! Dvs...han såg Mamma till höger på banan och sprang då genast dit...:angel: Om fio i det läget inte kan hänga sig kvar är inget jag kan göra nåt åt....

Jag kanske skulle låtit bli att ropa på hästen i anridningen mot hindret?:confused: :rofl::devil:

Sen Donnatello...vill jag bara påpeka att du fick samma dressyrpoäng som en viss FEMÅRING i Mariestad....och då hade vi vissa missar i programmet...så träna på du, vi ses igen till våren! *skrattar*
 
Sv: Hur man importerar en FT-ryttare till sin häst

Haha duktig grålle pålle kommer när mamma ropar. Gör han det i hegen också? ;)

Men förutsättningarna för att man ska kunna genomföra en fälttävlan är ju att man lyckas SITTA kvar under alla 3 momenten :devil: så om den grå ska fortsätta o visa sina mästerliga kunskaper i avkastning och skolor ovan mark så känns det som att det blir en enkel match.

Som en liten parantes hade ju min häst glömt hur man galopperar i Mariestad och förhoppningsvis har han kommit på det till nästa år :p

Ursäkter ursäkter....att ha en x-årig häst som glömmer att galoppera säger ju allt...liten 5-åring kan ju redan skolorna över marken....:devil::rofl:

I ett tidigare liv har jag varit rodeoryttare....är väl dags att damma av dom kunskaperna nu...hade nämligen en annan skimmel (Garcon, även kallad Jerry....) som var avkastarkung i unga dagar...han tävlade internationellt som 19-åring så jag tror nog att grållen har framtiden för sig!:bump:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Ont i ryggen efter förlossning
  • Mindre kombi?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp