Hur många trycker ni i er idag?

Jag började med den första till frukost. Tvåan kommer som efterrätt till lunchen :d

Ingen. Jag glömde min semlebulle hemma (veckopendlar) och köpesemlor är torra, smakar ingen kardemumma och är allmänt smaklösa, så jag får vänta tills på fredag när jag är hemma igen.

Om jag hittar till ett konditori- en enda. I mataffären säljs de i tvåpack och jag fixar inte att slänga mat....

Jag har aldrig ätit så mycket semlor under en säsong som den här :eek:

Men just i dag tror jag att det inte blir någon, om inte någon kommer och bjussar på överraskningssemla :)

Eftersom en kollega vann en tävling på lokala kondiset så lär de bli några st!
Hon vann 20st semlor och vi är 4st på kontoret ;)

Vi planerar för en efter maten på jobbet. Sen får det nog va slut för iår för fy sjutton va jag har tryckt i mej semlor. Fler än på hela min livstid innan skulle jag tro.

Liknande trådar

Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 482
Senast: Freazer
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 762
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Jag går hos en psykolog på grund av bland annat ångest och har fått i "läxa" att göra avslappningsövningar/ guidad meditation några...
Svar
3
· Visningar
318
Senast: Tassa
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 947
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?