Hur moralisk är du?

Tycker att det är väldigt intressant hur folk har svarat. Ca 30% av alla som blir fotade av en kamera får böter. Har inte hittat statistik på hur många som svarar på anmodan att berätta vem som framfört bilen när bilden inte matchat körkortet. Jag anar dock att de som svarar här antingen är en ytterst moraliskt ansvarig del av alla som framför fordon alt så är det enbart de som är ordentliga och aldrig kör for/väljer att svara på brevet om kameran tagit dem.
Finns också studier som visar att om man frågar folk om hur de kör bil så svarar ca 95% att de kör bättre än genomsnittet. Så man ska ta allt folk säger med en nypa salt. Lite Off topic men ändå spännande
 

Liknande trådar

Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 294
Senast: WSLPZF
·
Hästmänniskan Håller på att smått få frispel här på alla andras lösa hästar som springer runt på vår gård. Köpte för några år sedan ett hus och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 214
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 687
Senast: cirkus
·
Relationer Ja, min sambo är en ganska hetsig bilförare som väldigt ofta kör för fort och beter sig (idiotiskt) i trafiken. Han ÄR bra på att köra...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 136
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp