Hur mycket är era hästar försäkrade för?

Ja kanske det är pappa som betalar så jag har inte så stor koll :crazy: :smirk:
 
inkpöspriset,så att jag iaf får tebax de pengarna,men de egentligen mer än vad jag klarar av (snäll mamma)
 
min är a1 förs för 40000 (köpte henne för 25 o försäkrade för 30, men anser att hon är värd såpass nu...vet vård för 30...
 
Min 3 snart 4 åriga paintkorsning är A1försäkrad för 35 000:- veterinärvård 60 000:- jag ska kunna köpa mig en likvärdig häst om det händer henne nåt o jag måste avliva henne.
Sällskapshästen (NFkorsn) är nervärderad från A2 42500:- till A2 15000:- vet 25 000:-o katastrof då jag köpte henne för det. Kostar ca 500 :- i månaden.
Jag brukar tänka på de där pengarna ibland, om man la undan dom istället... :smirk: Men det vågar jag inte, tänk om det skulle hända nåt! Lite vidskepelse över det :devil:
 
Jag har mitt halvblod i liv 40000kr vet i 60000kr och då får jag betala 587kr/mån. (svindyrt) men men...
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! jag har en häst leasad för avel, som är oförsäkrad. Jag skulle vilja försäkra iaf en grundförsäkring för enbart akutvård. Är det...
Svar
6
· Visningar
937
Senast: ameo
·
Hästvård Jag är på väg att köpa en häst som idag är försäkrad i Agria och vill gärna byta till Folksam då det blir halva priset plus att jag har...
Svar
9
· Visningar
884
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Fakturan för att förnya hundens försäkring kom nu i veckan och den hade gått upp rätt rejält i pris. Tror vi hade nån sorts valprabatt...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
8 547
Senast: Happimess
·
Ekonomi & Juridik Hej! Snart skall jag börja leta tävlingshäst och funderar över vad försäkringen kommer kosta ca i månaden om man skulle försäkra den i...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp