Hur mycket och hur länge blödde ni efteråt?

Sv: Hur mycket och hur länge blödde ni efteråt?

Jag gjorde knipövningar lite sporadiskt. Men tyckte väl att jag var ganska vältränad från ridning och så. Kände liksom musklerna spänna sej. Efteråt fanns det ingenting. Jag knep och inget rörde sej. Scary. Nästan samma med magmusklerna. Det var ju ganska många veckor på slutet som jag inte kunde röra mej mer än långsam ankgång tjugo minuter om dagen, och mina magmuskler är i stort sett obefintliga nu. Har börjat rida och då känner man verkligen hur förslappad man blivit. Men som vi säger i skåne: De e bara po de! :D
 
Sv: Hur mycket och hur länge blödde ni efteråt?

Knapplån & trådnappning.

Ni som läckte vs. ni som höll tätt...Gjorde ni knipövningar innan förlossningen?
Är bara nyfiken på om det spelar någon roll. :)

Jag som höll tätt kan ju inte säga att jag tränade knipmusklerna nåyy särskillt innan.
Inte så mycket efter heller. Inte regelbundet i alla fall.
Men jag tycker att allt däe "nere" känns som det "ska" och som det gjorde innan Jason föddes.
 
Sv: Hur mycket och hur länge blödde ni efteråt?

Man lär ju aldrig bli porrskådis sa min kompis efter sin förlossning och jag får nog hålla med henne. Har faktiskt inte tittat hur jag ser ut efter alla stygn men det kan inte vara så vackert.

Hm ja porrskådis har ju aldrig varit aktuellt för min del, men alla "korsstygn broderier" i under livet läker helt otroligt bra:banana: jag har t.om varit hos gynläkare som under undersökningen har frågat om jag har varit gravid, när jag svarar att jag har två barn så blir frågan om jag fött vaginalt..det syns normalt sett inte efter något år;)

Och ja jag har fött barn vaginalt, med div broderier efteråt:angel:
 
Sv: Hur mycket och hur länge blödde ni efteråt?

Nä, det har inte varit min önskekarriär heller :D Mej bekommer det inte så länge jag fortfarande kan ha sex. Har inte provat än eftersom sambon testade hur det kändes att hoppa 4 meter från byggnadsställningen och landa på rumpan. Bristningarna på magen gillar jag faktiskt.
 
Sv: Hur mycket och hur länge blödde ni efteråt?

Nä, det har inte varit min önskekarriär heller :D Mej bekommer det inte så länge jag fortfarande kan ha sex. Har inte provat än eftersom sambon testade hur det kändes att hoppa 4 meter från byggnadsställningen och landa på rumpan. Bristningarna på magen gillar jag faktiskt.

AAAAAJJJJJJ stackaren, hänger han fortfarande ihop?:crazy:
 
Sv: Hur mycket och hur länge blödde ni efteråt?

ja som tur är är han liten och lätt så med änglavakt blev det bara en spricka i foten och en i sittbenet. men han är lite galen så jag var inte förvånad.
 
Sv: Hur mycket och hur länge blödde ni efteråt?

Knapplån & trådnappning.

Ni som läckte vs. ni som höll tätt...Gjorde ni knipövningar innan förlossningen?
Är bara nyfiken på om det spelar någon roll. :)

Gjorde inga knipövningar och kissade inte på mig men kunde inte hålla helt tätt när sambon alltid lyckades å få mig och asgarva de första 5 dagarna kanske.

Sen kom jag på att jag kan ju göra knipövningar varje gång jag ammar så det joder jag när jag kom ihåg :angel:

BM frågade om jag tränat nått på efterkontrollen, nja jag kissar inte på mig i alla fall vart svaret och hon tyckte jag borde göra i alla fall 1 övning om dagen ;)
 
Sv: Hur mycket och hur länge blödde ni efteråt?

6-7 v men det var bara mkt första veckan sen var det mesta mörka flytningar. använde vanliga bindor och senare större trosskydd.
 
Sv: Hur mycket och hur länge blödde ni efteråt?

Blödde ca 4 dagar och hadde sen avslag typ 5 dagar...sen inget förens mensen kom efter 4 månader...
 
Sv: Hur mycket och hur länge blödde ni efteråt?

KL

De första 3 veckorna som mens. 3 veckor med ytterst lite blödningar sen inget. förrän ungefär 6 veckor sedan då jag fick min mens. Sen fick ajg den en gång till och sedan inget mer. Då var det en ny parasit i magen... :angel:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år När började ni rida igen efter graviditet och förlossning? Hur kändes det? Skrittade du bara i början eller red du i alla gångarterna...
2
Svar
29
· Visningar
2 191
Senast: McFlurry
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 392
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Ja alltså hur känns det i kroppen? Kollegan fick precis en host och nysattack och jag kunde se hur kroppen tog i runt buken. Sedan sa...
Svar
5
· Visningar
415
Senast: Murphy
·
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 535
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Flytta eller ej?
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp