Hur ofta byta handdukar, då?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går det ens att ha "fräscht" sex på något sätt? Jag skulle tro att majoriteten som idkar sex också har oralsex. Antagligen är det ännu vanligare än samlag. Jag tror inte att det speglar synen på handdukar.
Uppfattningen om vad som är normalt sex är att inget är normalt. Och allt. Så lägg inte på andra vad du tror är normalt.
 
Uppfattningen om vad som är normalt sex är att inget är normalt. Och allt. Så lägg inte på andra vad du tror är normalt.
Förlåt, men det var nog mitt fel eftersom jag skrev om att jag är udda som inte haft oralsex. Det är ju så jag upplevt synen om man inte har oralsex. Men du har förstås rätt.
 
Förlåt, men det var nog mitt fel eftersom jag skrev om att jag är udda som inte haft oralsex. Det är ju så jag upplevt synen om man inte har oralsex. Men du har förstås rätt.
Nja du skrev ordet "ofräscht" vilket jag inte gillar i samband med sex därför att sex i sig rätt ofta är messy, ljudligt och med distinkta dofter, och att fixeringen vid att det ska vara så himla fräscht allting gör många (ffa kvinnor) onödigt obekväma. Och sen tror jag inte heller att det påverkar synen på handdukar, vilket ju var din teori.
 
Nja du skrev ordet "ofräscht" vilket jag inte gillar i samband med sex därför att sex i sig rätt ofta är messy, ljudligt och med distinkta dofter, och att fixeringen vid att det ska vara så himla fräscht allting gör många (ffa kvinnor) onödigt obekväma. Och sen tror jag inte heller att det påverkar synen på handdukar, vilket ju var din teori.
Jag skrev att jag tycker att det är ofräscht att ta hans kön i munnen och inte har gjort det- och skrev att jag vet att jag är udda på den punkten. Jag syftade på mig, mina känslor och min situation vad gäller sex. Inte andras. Tråkigt om det uppfattades dömande mot andra som inte känner som jag, för det var inte min mening alls.

Jag använde ordet ofräscht istället för äckligt, men om jag ska vara rak och ärlig så har jag alltid tyckt att tanken på att stoppa mannens kön i munnen har varit äckligt, och mitt i hans då också. Men jag tänkte att det ordet skulle vara känsligare att använda än ofräscht.
 
Oavsett vad man väljer eller inte väljer att göra så är det trevligt med en egen handduk. Jag har dock en tendens att förlägga min handduk så använder ibland någon annans vid behov.
 
Jag skrev att jag tycker att det är ofräscht att ta hans kön i munnen och inte har gjort det- och skrev att jag vet att jag är udda på den punkten. Jag syftade på mig, mina känslor och min situation vad gäller sex. Inte andras. Tråkigt om det uppfattades dömande mot andra som inte känner som jag, för det var inte min mening alls.

Jag använde ordet ofräscht istället för äckligt, men om jag ska vara rak och ärlig så har jag alltid tyckt att tanken på att stoppa mannens kön i munnen har varit äckligt, och mitt i hans då också. Men jag tänkte att det ordet skulle vara känsligare att använda än ofräscht.
Jag tycker kanske att det är bättre att välja ord som "jag tycker inte om det". Men bara för att man inte tycker om vissa vanliga saker så behöver ju inte det betyda att man är konstig? Det är ju inte konstigare än med mat? En del gillar bara några få saker, de flesta gillar det mesta, några äter ovanliga saker med god aptit. Ibland poppar det upp modemat som "alla" plötsligt gillar. Tills nästa grej dyker upp.
 
Jag tycker kanske att det är bättre att välja ord som "jag tycker inte om det". Men bara för att man inte tycker om vissa vanliga saker så behöver ju inte det betyda att man är konstig? Det är ju inte konstigare än med mat? En del gillar bara några få saker, de flesta gillar det mesta, några äter ovanliga saker med god aptit. Ibland poppar det upp modemat som "alla" plötsligt gillar. Tills nästa grej dyker upp.
Jag har bett om ursäkt för mitt uttryck. Det borde räcka så.
 
Jag tycker kanske att det är bättre att välja ord som "jag tycker inte om det". Men bara för att man inte tycker om vissa vanliga saker så behöver ju inte det betyda att man är konstig? Det är ju inte konstigare än med mat? En del gillar bara några få saker, de flesta gillar det mesta, några äter ovanliga saker med god aptit. Ibland poppar det upp modemat som "alla" plötsligt gillar. Tills nästa grej dyker upp.
Nu måste jag lägga mig i lite här. @Enya skrev att hon tycker att det är ofräscht. Hon! Hon måste väl få tycka vad hon vill.

Som någon skrev - det finns inget "normalt" i sex. Alla hittar förhoppningsvis det som passar en själv.
 
Du behöver inte be om ursäkt :). Jag tänker mer att det var en diskussion om hur olika uttryck kan uppfattas, inte att jag hytter med något pekfinger.
Tar du illa upp för att någon annan (som du inte ens har sex med) tycker det är ofräscht med oralsex?
 
Tar du illa upp för att någon annan (som du inte ens har sex med) tycker det är ofräscht med oralsex?
Nja jag tycker inte man ska använda det uttrycket helt enkelt. Man kan tycka att en massa saker är äckliga men det är inte så hyggligt att uttrycka det öppet alla gånger. Och jag antar att jag inte behöver komma med exempel här?
 
Nja jag tycker inte man ska använda det uttrycket helt enkelt. Man kan tycka att en massa saker är äckliga men det är inte så hyggligt att uttrycka det öppet alla gånger. Och jag antar att jag inte behöver komma med exempel här?
Fattar absolut inte varför man inte får använda "ofräscht" om grejer man tycker är ofräscha.
 
Nja jag tycker inte man ska använda det uttrycket helt enkelt. Man kan tycka att en massa saker är äckliga men det är inte så hyggligt att uttrycka det öppet alla gånger. Och jag antar att jag inte behöver komma med exempel här?
Vari ligger det ohyggliga att säga att man tycker oralsex är ofräscht? Fattar verkligen inte!
Själv tycker jag det kan vara trevligt, men jag tar absolut inte illa upp (som du verkar göra) om någon tycker det är ofräscht.
 
Byter handhanddukar (badrum och kök) varje kväll. Badhanddukar (kropp och hår) 2 gånger i veckan. Skulle aldrig vilja dela.

På offentliga toaletter spritar jag av ringen snabbt, eller lägger papper men det är oftast så tunt papper på såna toaletter. Nej, jag tror inte att jag blir sjuk om jag låter bli men folk lämnar ju kissdroppar på ringen ibland och det känns äckligt.
 
Fattar absolut inte varför man inte får använda "ofräscht" om grejer man tycker är ofräscha.
Får och får. Det är inte så trevligt att uttrycka sig så bara. Ok för en man att säga att man tycker att kroppshår på tjejer är ofräscht? Att man tycker att det är ofräscht hångla med en person av ett visst kön? Osv osv. Personliga preferenser är viktiga, men man ska kanske inte säga att det andra gillar är ofräscht/ohygienskt/äckligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi har fått bekräftat giardia på vår valp 13v. Vi började behandlingen i söndags med axilur som ska ges i 5dagar. Vi badade han i...
Svar
18
· Visningar
2 692
Senast: dobbis
·
Äldre Vet inte riktigt vart tråden ska placeras, här eller hem och hobby. Det är mest antalet jag undrar över eller snarare de som har fler...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 972
Senast: Tiffanys
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 535
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 337
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp