Hur ser det ut i er privata tvättstuga?

Freyja_bus

Trådstartare
Blev lite inspirerad av tvättstugetråden och undrar hur det ser ut hos er som har egen tvättstuga i ert hus. Vi bygger ju nytt hus och flyttar in i nästa vecka. Vår tvättstuga är färdigkaklad nu och nu måste vi börja fundera på hur vi vill inreda den. Vi har tänkt att ha en tvättmaskin, en torktumlare, en tvättbänk, linneskåp och ett torkskåp. Utöver det vill vi också ha lite bänkutrymme och ev en tvättlina.

Hur ser det ut hos er? Jag behöver inspiration!

//julia
 
Sv: Hur ser det ut i er privata tvättstuga?

Jag kan ta ett kort pa min stokiga tvattstuga sen. Den kommer bli jattefin nar den ar klar! Jag hade tankt bygga ett skap av golvplank at tvattmaskin och torktumlare, med 4 fack i mitten sa man kan ha tvatten dar, sorterad och klar. Sen har jag sjalv snickrat ihop en tvattlina, men nar jag skulle satta upp den kom jag pa att lina ser sa stokigt ut sa det blev 4 ror istallet. Ser snyggt ut. Nar skapet ar byggt kommer jag att sy en gardin ocksa som man kan dra for runt hela skiten, nar man far besok och sa...

Detta badrum dar vi har tvattmaskinen nu, kommer inte att vara vart primara i framtiden, men eftersom pengarna tog slut far vi noja oss ett tag till :D

Jag tar en bild sen ikvall nar jag ar hemma.
 
Sv: Hur ser det ut i er privata tvättstuga?

Ska leta upp bilder sen. Men vi har tvättstugan i kombination med vår grovingång. Klinkers och värmegolv. Vi har köpt vanlig inredning på ikea och vita skåpluckor med svarta handatag. Tvättmaskin underst och torktumlare ovanpå. Varmvattenberedaren är så stor och klumpig så där har vi satt fast en stor spegel på den. Har även köpt nån sorts "bänk" på ikea (vit liten låda med vit dyna) och i den har vi smutstvätt. Har satt upp såna där utdragbara tvättlinor uppe i taket för den tvätten som måste hänga. Ingen gardin i fönstret, tyvärr är det furu nu men ska målas vitt. En helt ok bänkskiva som är perfekt! Men tyvärr samlas det annat som inte hör hemma i tvättstugan på den bänkskivan... Ska köra och hämta sonen på dagis nu men ska leta upp bilder sen.
 
Sv: Hur ser det ut i er privata tvättstuga?

jag puttar upp lite så ni inte glömmer att lägga in bilder =)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 552
Senast: sjoberga
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 313
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 357
Relationer Hej Buke.. Anonymt nick för ja, privata grejer och så. Frågorna: Hur vet jag att jag inte vill ha barn? Hur gör man för att avsluta ett...
2 3
Svar
55
· Visningar
9 969
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp