hur ska jag göra?

Precis som @Vogue svarade så är det ju svårt för oss att veta hur mycket du har som kan användas till godis, tidningar etc. Så bra om ni kan ha ett möte.
Vet inte om det är till någon tröst, men även om det kanske verkar så, så kan inte vi andra heller använda pengar hur vill. För många finns det kanske inte ens 50 kronor över till godis och tidningar när mat och räkningar är betalda.
 
Pengar har jag på två olika konton. Det ena är sparkonto och det andra är väl stånde . matpengnarna finns på icakortet där det alltid finns till just mat.
 
Pengar har jag på två olika konton. Det ena är sparkonto och det andra är väl stånde . matpengnarna finns på icakortet där det alltid finns till just mat.

Det är jättesvårt för oss att rådgöra i frågan i och med att vi inte har all information. Vi vet inte, och ska inte veta heller, hur din ekonomi verkligen ser ut.
Har du någon samtalskontakt? Kurator eller liknande? Denne kanske kan hjälpa till som medlare i ett samtal om det är så att du tycker det är svårt att få tala till punkt.
Jag tror verkligen det bästa hade varit att sammankallande till ett möte mellan berörda för att ni ska få en gemensam bild över hur det är tänkt med din ekonomi.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 136
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 341
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 101
Senast: Hajfisk
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 615

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp