Hur ska man göra för att få svar?

Sv: Hur ska man göra för att få svar?

Mm, han gör det han gör för att han kan. Man måste ta bort den möjligheten.

Funkar det att ändra sig i sista stund när han skulle haft barnen och bara skicka ett mess natten innan så löser det sig - ja, då gör han det.
Funkar det att strunta i att svara på alla planeringsfrågor så löser det sig ändå - ja, då gör han det.
Funkar det att bli arg om saker händer bakom ryggen han inte hade tänkt sig - ja, då gör han det.

En sån människa kan man aldrig förvänta sig normalt samarbete med. Inte kommunikation. Inte ansvarstagande. Det krävs iskallt beslutande och fasta gränser; och inga låga staket man kan hoppa över. Murar.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 968
Senast: tanten
·
Hästvård Hej! Behöver dels skriva av mig, men kanske någon som är eller har varit i en liknande situation som mig. Hästen i fråga är ett...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 939
Senast: fruxolisa
·
Hästhantering Har fått hem en ny häst för ca 1 månad sedan. Först trodde jag att hästen bara var snäll och medgörlig. Men nu efter den här tiden...
Svar
11
· Visningar
2 069
Senast: carriemma
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
44 031
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Guldfasanerna
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp