Bukefalos 28 år!

Hur skulle ni reagera om någon tar er kille på snoppen?

Intressant!
Om det hade varit en tjej som blev tagen på så hade det nog låtit annorlunda, men nu var det en man och då är det plötsligt "inte min sak att sköta". Var är skillnaden?

Om någon tar mig på fittan hoppas jag att någon (mer än jag) faktiskt reagerar på det och inte bara står och glor på. Man behöver inte ge folk på käften först och fråga sedan om jag ville, men om man känner mig vet man att jag inte uppskattar att nån tar på min fitta utan tydligt tillstånd och därmed också är beredd att stå bakom mig när jag fräser ifrån eller om jag inte vågar fräsa ifrån på det vis jag borde, av någon anledning. Jag skulle reagera på samma sätt om det var någon annan som blev tagen på.

Nu var det först och främst inte vem som helst som kom fram och tafsade på kuken utan det hypotetiska faller gäller kompis. Kompisrelationer lan man förhoppningsvis sköta själv. Skulle någon av mina kompisar ta mig på fittan skulle jag definitivt fråga vad fan hem sysslar med. Jag skulle inte förvänta mig att min man går in och styr upp. Sedan ska man självklart backa upp varandra om det behövs.
 
Om någon tar mig på fittan hoppas jag att någon (mer än jag) faktiskt reagerar på det och inte bara står och glor på. Man behöver inte ge folk på käften först och fråga sedan om jag ville, men om man känner mig vet man att jag inte uppskattar att nån tar på min fitta utan tydligt tillstånd och därmed också är beredd att stå bakom mig när jag fräser ifrån eller om jag inte vågar fräsa ifrån på det vis jag borde, av någon anledning. Jag skulle reagera på samma sätt om det var någon annan som blev tagen på.

Fast nu var det en polare till killen och killen själv tyckte inte det var ett problem. Om en tjejkompis skulle tafsa mig på brösten och jag själv inte brydde mig, skulle jag tycka det vore rätt pinsamt om en tredje person klev emellan och skällde ut min kompis. Så som jag förstår det så har den "utsatta" inte problem med beteendet, det är flickvännen som har problem med det.

Om en helt främmande människa kom fram och tafsade hade mina kompisar gärna fått hänga på min utskällning.
 
Nu var det först och främst inte vem som helst som kom fram och tafsade på kuken utan det hypotetiska faller gäller kompis. Kompisrelationer lan man förhoppningsvis sköta själv. Skulle någon av mina kompisar ta mig på fittan skulle jag definitivt fråga vad fan hem sysslar med. Jag skulle inte förvänta mig att min man går in och styr upp. Sedan ska man självklart backa upp varandra om det behövs.
Det är nog de där männen som öppnar dörrar och drar ut stolar just för kvinnor som skulle tycka att det var deras sak att ingripa om deras partner blev tafsad på av en kompis.
 
Nu var det först och främst inte vem som helst som kom fram och tafsade på kuken utan det hypotetiska faller gäller kompis. Kompisrelationer lan man förhoppningsvis sköta själv. Skulle någon av mina kompisar ta mig på fittan skulle jag definitivt fråga vad fan hem sysslar med. Jag skulle inte förvänta mig att min man går in och styr upp. Sedan ska man självklart backa upp varandra om det behövs.
Och det var backa upp jag menade, men det var väl otydligt skrivet av mig....
 
Vad skulle ni göra om en kompis till er kille gick fram och tog er kille 2 gånger på snoppen under en festkväll för att "känna om den var stor"? (killen var inte speciellt full och pratade bara sex hela kvällen och jag tyckte han var vidrig)
Hur skulle er kille reagera tror ni?

Min förra tråd togs bort och jag har funderat mycket på detta... Jag blir skitförbannad men min kille verkar inte bry sig, han såg mest ut att tycka det var lite pinsamt när det hände och tycker jag ska "sluta tjata" när jag tar upp det efteråt...

Min förra tråd togs bort och jag kan inte sluta tänka på detta och bli arg. Är det jag som överreagerar?
Om min kille accepterade det, skulle jag förmodligen göra en mental notering om att han kanske inte berättat för mig att han är bisexuell.
 
Eftersom det handlar om en kompis till killen hade han fått protestera själv om han inte tyckte det var ok, men jag hade givetvis backat upp. Jag kan dock inte tänka mig att pojkvännen skulle uppskatta det utan förekomma handlingen.
 
Jag är 100% säker på att min sambo backat undan om hans polare försökt greppa honom mellan benen, definitivt inte heller förstå att det ska ske en andra gång och inte heller göra något då. Själv tycker jag det är förbaskat fult att ta sig rätttigheterna till att tafsa på folk sådär. Hur man gör sinsemellan i sitt förhållande är ju en sak, men nä, jag tycker det är lite märkligt och inte okej.

I gänget vi umgicks i förut kunde någon ta en på rumpan, brösten, mellan låren eller stoppa ner en hand i brallorna på en. Allt avfärdades gärna med "men han/de var ju fulla". Jag tafsar inte på folk när jag är full, det är en spärr liksom. Men varför vissa verkar förlora den helt kan man ju fråga sig
 
  • Gilla
Reactions: Sol
För att en person kritiserade en annan och då vaknade andra som verkade se chansen att hacka på samma person. Framför allt en tror jag inte hade diskuterat i tråden alls innan hon dök upp och gav sig på den kritiserade personen. Så såg det i alla fall ut sent igår kväll när jag läste den då låsta tråden.
Lite synd att den försvann.
Hade för mycket att göra igår, och tänkte svara en del i morse, men då fanns den inte att hitta. :0(
 
Jag hade nog inte reagerat alls. Kan t.o.m. ha hänt någon gång. Troligen hade jag inte reagerat på om ngn gjort detsamma mot mig så länge det är en vän. Skulle en främling komma skuttandes och grabba tag någonstans skulle det vara annorlunda.
 
  • Gilla
Reactions: rtf
SCLTJSP.png

Jag skulle prompt be honom att avlägsna extremiteterna från min makes könsdelar. Genast när det ohyfsade beteendet upphört avfyrar jag mitt mest desarmerande solskensleende. Om situationen uppenbarade sig igen skulle jag hädanefter undvika att vistas på dylika tillställningar.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 370
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 161
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 658
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
74 826
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp