Hur skulle ni reagera om någon tar er kille på snoppen?

VI kan ju inte veta om de här två, "tafsaren" och "pojkvännen", har, eller har haft, eller vill ha, ett förhållande med varandra :) TS verkar inte heller veta. (Var är TS i diskussionen, btw?)

Har de haft det så får vi anta att det är över (imperfekt). Har de ett förhållande borde väl TS sambo talat om att han är bi och vill ha ett öppet förhållande, annars är det ju otrohet vilket inte är så himla roligt (för TS eller hans älskare).
 
Har de haft det så får vi anta att det är över (imperfekt). Har de ett förhållande borde väl TS sambo talat om att han är bi och vill ha ett öppet förhållande, annars är det ju otrohet vilket inte är så himla roligt (för TS eller hans älskare).
Det finns mycket man bör, men inte gör.
 
Hade någon taffsat sådär på min kille hade jag blivit fly förbannad. Eller en kompis. Förutsatt att det inte tillhör deras jargong inom kompisgänget.
Jag hoppas att min karl hade ställt upp för mig på samma sätt.
För mig är taffsning, särskilt mellan benen, ett så privat ställe likställt med en smocka. Om inte värre.
 
Hade någon taffsat sådär på min kille hade jag blivit fly förbannad. Eller en kompis. Förutsatt att det inte tillhör deras jargong inom kompisgänget.
Jag hoppas att min karl hade ställt upp för mig på samma sätt.
För mig är taffsning, särskilt mellan benen, ett så privat ställe likställt med en smocka. Om inte värre.

Ok, så det är enligt din mening ok att slå ihjäl någon som tar dig på muffen? Kanske lite överdrivet så länge det inte är ett regelrätt våldtäktsförsök. Det är naturligtvis inte ok att ta någon på dennes privata delar utan att vara inbjuden att göra det men ha ihjäl någon känns överdrivet. Örfil ja, slå ihjäl nej.
 
Nej, jag hade inte slagit ihjäl någon, men ev. gett hen en rak höger. Och jag tar stort avstånd mot våld, egentligen. Men att ta någon mellan benen hade vart ett STORT översteg. Jag kan ta fula ord med en axelryckning, hade antagligen bara gått därifrån, men ja, jag hade känt ett behov av att freda mig själv.
Jag hade känt mig kränkt, respektlös behandlat och faktiskt (antagligen) blivit rädd. Särskilt om personen var lite berusad. Hade troligen markerat rätt ordentligt.
 
Nej, jag hade inte slagit ihjäl någon, men ev. gett hen en rak höger. Och jag tar stort avstånd mot våld, egentligen. Men att ta någon mellan benen hade vart ett STORT översteg. Jag kan ta fula ord med en axelryckning, hade antagligen bara gått därifrån, men ja, jag hade känt ett behov av att freda mig själv.
Jag hade känt mig kränkt, respektlös behandlat och faktiskt (antagligen) blivit rädd. Särskilt om personen var lite berusad. Hade troligen markerat rätt ordentligt.
Varför skulle du bli rädd och kränkt om din killes kompis tar din kille i skrevet? Det handlar ju inte om att din kompis tar dig mellan benen.
 
Nej, jag hade inte slagit ihjäl någon, men ev. gett hen en rak höger. Och jag tar stort avstånd mot våld, egentligen. Men att ta någon mellan benen hade vart ett STORT översteg. Jag kan ta fula ord med en axelryckning, hade antagligen bara gått därifrån, men ja, jag hade känt ett behov av att freda mig själv.
Jag hade känt mig kränkt, respektlös behandlat och faktiskt (antagligen) blivit rädd. Särskilt om personen var lite berusad. Hade troligen markerat rätt ordentligt.

Jag, jag, jag..

Varför hade du reagerat med att bli kränkt, rädd, freda dig osv för att en av din karls kompisar tafsar på honom??
 
För att i andra inlägget utgick jag från att det hade hänt mig. Jag hade ju knappast nitat en kille som tog min kille mellan benen, men blivit som sagt rejält jävla förbannad. Hade det hänt någon annan så hade JAG knappast känt mig kränkt eller ofredad?
 
För att i andra inlägget utgick jag från att det hade hänt mig. Jag hade ju knappast nitat en kille som tog min kille mellan benen, men blivit som sagt rejält jävla förbannad. Hade det hänt någon annan så hade JAG knappast känt mig kränkt eller ofredad?
Varför hade du blivit rejält jävla förbannad??

Kl
Jag hade nog mest blivit förvånad, var det ok för min man, så skulle det vara ok för mig. Skulle min man bli arg, skulle jag stötta honom i det.
 
Jag hade skrivit sluta upp med ditt patriarkala beteende, på ett random forum på Internet,
innan jag försiktigt deletat inlägget innan nån såg det. Vill inte att nån ska ta illa upp.

Sedan hade jag visat pojkvännen den cachade informationen.
Men först efter en fyra-fem veckor.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 954
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 113
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 065
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
73 986
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp