Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VI kan ju inte veta om de här två, "tafsaren" och "pojkvännen", har, eller har haft, eller vill ha, ett förhållande med varandraTS verkar inte heller veta. (Var är TS i diskussionen, btw?)
I samma inlägg?@mandalaki notera att jag skrev underliv också! Åh, ta på mitt underliv älskling!
(skrev fitta också)
@mandalaki notera att jag skrev underliv också! Åh, ta på mitt underliv älskling!
(skrev fitta också)
I samma inlägg?
Herregud vart är världen på väg!?
Kan i och för sig bero på att du kallade det muttan. Det rycker inte direkt i baguetten när man hör det.
Det finns mycket man bör, men inte gör.Har de haft det så får vi anta att det är över (imperfekt). Har de ett förhållande borde väl TS sambo talat om att han är bi och vill ha ett öppet förhållande, annars är det ju otrohet vilket inte är så himla roligt (för TS eller hans älskare).
Det finns mycket man bör, men inte gör.
Fast då hade han inte behövt kolla om den var stor. Då hade han väl vetat storleken på den redan.
Hade någon taffsat sådär på min kille hade jag blivit fly förbannad. Eller en kompis. Förutsatt att det inte tillhör deras jargong inom kompisgänget.
Jag hoppas att min karl hade ställt upp för mig på samma sätt.
För mig är taffsning, särskilt mellan benen, ett så privat ställe likställt med en smocka. Om inte värre.
Nu ägnar du dig åt akademiskt prickskytte igen!Gissningsvis menar I_U a) att beteendet som beskrivs är så egenartat korkat att risken att råka på det är minimal, b) ett sånt pundhuvud hade rensat ut sig själv som kompis långt innan kuktafsstadiet.
Varför skulle du bli rädd och kränkt om din killes kompis tar din kille i skrevet? Det handlar ju inte om att din kompis tar dig mellan benen.Nej, jag hade inte slagit ihjäl någon, men ev. gett hen en rak höger. Och jag tar stort avstånd mot våld, egentligen. Men att ta någon mellan benen hade vart ett STORT översteg. Jag kan ta fula ord med en axelryckning, hade antagligen bara gått därifrån, men ja, jag hade känt ett behov av att freda mig själv.
Jag hade känt mig kränkt, respektlös behandlat och faktiskt (antagligen) blivit rädd. Särskilt om personen var lite berusad. Hade troligen markerat rätt ordentligt.
Nej, jag hade inte slagit ihjäl någon, men ev. gett hen en rak höger. Och jag tar stort avstånd mot våld, egentligen. Men att ta någon mellan benen hade vart ett STORT översteg. Jag kan ta fula ord med en axelryckning, hade antagligen bara gått därifrån, men ja, jag hade känt ett behov av att freda mig själv.
Jag hade känt mig kränkt, respektlös behandlat och faktiskt (antagligen) blivit rädd. Särskilt om personen var lite berusad. Hade troligen markerat rätt ordentligt.
Varför hade du blivit rejält jävla förbannad??För att i andra inlägget utgick jag från att det hade hänt mig. Jag hade ju knappast nitat en kille som tog min kille mellan benen, men blivit som sagt rejält jävla förbannad. Hade det hänt någon annan så hade JAG knappast känt mig kränkt eller ofredad?
Fast då hade han inte behövt kolla om den var stor. Då hade han väl vetat storleken på den redan.