Jag vet, men jag ville ju inte gärna outa dig alltför precist.*från Sunne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet, men jag ville ju inte gärna outa dig alltför precist.*från Sunne.
Det skulle inte hända oavsett vilka vi umgicks med.Inte här heller, eftersom vi undviker personer som gör såna saker.
Vill min fästman umgås med såna personer byter jag fästman
Det skulle inte hända oavsett vilka vi umgicks med.
SnopponEn mer inkluderande trådtitel hade varit "på sneppen".
Det hade ju uppenbarligen hänt om du hade umgåtts med ts bekanta?Det skulle inte hända oavsett vilka vi umgicks med.
Det hade ju uppenbarligen hänt om du hade umgåtts med ts bekanta?
Gissningsvis menar I_U a) att beteendet som beskrivs är så egenartat korkat att risken att råka på det är minimal, b) ett sånt pundhuvud hade rensat ut sig själv som kompis långt innan kuktafsstadiet.Det hade ju uppenbarligen hänt om du hade umgåtts med ts bekanta?
Bukebildninglångt innan kuktafsstadiet.
Eller hur!Bukebildning
Alla dessa nya ord jag lär mig!
Jag skulle bröla Ditt otrogna svin i örat på min, tror jag.Jag skulle naturligtvis lägga armen om min partner på ett possessivt sätt om någon tafsade på honom. Han är ju MIN.
Jag skulle bröla Ditt otrogna svin i örat på min, tror jag.
Fast frågan är ju om personen ifråga tafsar på alla eller bara TS sambo? Om det bara är sambon blir man ju verkligen fundersam, gay crush eller?
Spelar det nån roll? Inte fan tafsade min fäsman mig på muttan innan vi blev ett par.
@mandalaki & @Inte_Ung ahaa, du menar zåååå?!
Spelar det nån roll? Inte fan tafsade min fäsman mig på muttan innan vi blev ett par.
@mandalaki & @Inte_Ung ahaa, du menar zåååå?!
VI kan ju inte veta om de här två, "tafsaren" och "pojkvännen", har, eller har haft, eller vill ha, ett förhållande med varandraNej, men kuktafsaren kan har problem att uttrycka sin attraktion icke-fysiskt. Så, frågan kvarstår, är han en random kuktafsare eller är han kåt på TS sambo?
Hur det än är så känns det som ett lite väl kladdigt sätt att visa sina känslor på. Hade min partner tagit mig på muffen det första han gjorde hade det inte blivit något förhållande. Jag vet, jag kanske är lite gammalmodig men jag vill nog inbjuda någon att komma i närheten av min glädjeport. Inbrott där känns så medeltida.