Hur skulle ni reagera om någon tar er kille på snoppen?

Spelar det nån roll? Inte fan tafsade min fäsman mig på muttan innan vi blev ett par.

@mandalaki & @Inte_Ung ahaa, du menar zåååå?!

Nej, men kuktafsaren kan har problem att uttrycka sin attraktion icke-fysiskt. Så, frågan kvarstår, är han en random kuktafsare eller är han kåt på TS sambo?

Hur det än är så känns det som ett lite väl kladdigt sätt att visa sina känslor på. Hade min partner tagit mig på muffen det första han gjorde hade det inte blivit något förhållande. Jag vet, jag kanske är lite gammalmodig men jag vill nog inbjuda någon att komma i närheten av min glädjeport. Inbrott där känns så medeltida.
 
Nej precis. Men det spelar väl fortfarande ingen roll varför? Jag ser det inte som speciellt trevligt att bli tafsad på underlivet sådär mitt bland folk (då det inte handlar om sex).

@FreeLou heh. Vi hade sex på första dejten, sen flyttade vi ihop på andra, så jag ska nog inte prata om nåt sånt. Men sådär i allmänhet uppskattar nog de flesta inte att andra människor klämmer dem på rumpan, brösten, kuken, fittan eller nånstans alls utan lov.
 
Nej, men kuktafsaren kan har problem att uttrycka sin attraktion icke-fysiskt. Så, frågan kvarstår, är han en random kuktafsare eller är han kåt på TS sambo?

Hur det än är så känns det som ett lite väl kladdigt sätt att visa sina känslor på. Hade min partner tagit mig på muffen det första han gjorde hade det inte blivit något förhållande. Jag vet, jag kanske är lite gammalmodig men jag vill nog inbjuda någon att komma i närheten av min glädjeport. Inbrott där känns så medeltida.
VI kan ju inte veta om de här två, "tafsaren" och "pojkvännen", har, eller har haft, eller vill ha, ett förhållande med varandra :) TS verkar inte heller veta. (Var är TS i diskussionen, btw?)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 956
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 115
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 068
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
73 993
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp