Hur stor hingst till ponnysto?

Sv: Hur stor hingst till ponnysto?

Har du kollat på boccacio arden? Det är en stor ridponnyhingst som tävlar dressyr bland stora hästar. Han rör sig som en stor häst. Han är ganska ädel eftersom han har mycket fullblod men tycker att han såg benas ut för sin kropp så att säga.
Har väldigt fint möderne och jag gillade hans temperament och har sett några unga avkommor.
Det finns några här på Buke som har föl efter honom i år. Jag har honom själv som alternativ till mitt welshsto när jag betäcker nästa år.
 

Liknande trådar

Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 931
Senast: moonstruck
·
Avel Efter mycket velande så är Bravour första kandidat till mitt sto för tillfället. Jag har nu sett honom Live och även hälsat på honom i...
Svar
18
· Visningar
7 333
Senast: neve
·
Avel Betäckning på min arabtant till nästa år planeras med xx hingst. Vilka finns det som är lämpliga (förtydligar att avkomman blir...
2
Svar
30
· Visningar
4 056
Senast: Cosy
·
G
Avel Jag har ett Fux (något stickelhårig)sto på ca 166 imkh. Hon är E: Beach Boy- Zeus U: Pans Kaprifol- Kaliber-Utrillo Helt...
2
Svar
38
· Visningar
4 318
Senast: Galopphopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp