Bukefalos 28 år!

Hur tänka positivt?

astronaut

Trådstartare
Jag är redigt förbannad på syrran, men samtidigt glad över att veta att Duke har det bättre nu.

Min syster visste om att Duke var mitt liv - betydde allt för mig. Nu har hon gett Duke till en herre som bor på Gotland. Herren i fråga är bekant med dom, så det var ingen okänd. Duke gömde sig under deras bil för att han ville åka med dom hem.

Men jag fick aldrig säga hejdå, jag fick inte ens veta att han skulle iväg, alla andra fick; men inte jag..hon var rädd att jag skulle bli förbannad. Det skulle jag inte, Duke har det bättre nu, och det skulle jag bli glad över.

Hur lyckas man komma tänka positivt? Just nu gråter jag varannat över att Duke är borta, förbannad på systern som inte kan tänka och glad över hans bättre situation.

Han är inte död, men när jag fick beskedet .. så satt jag o vrållipa bakom ett träd i över 30 minuter och kan inte förstå att jag nog aldrig mer lär se lilla Duke.

:cry::cry:

3258628.jpg
 
Sv: Hur tänka positivt?

Det är just det, skulle hon sagt något så man fick säga hejdå så skulle jag säkert inte må lika pissigt.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 171
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 562
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 289
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Hej, Vi har en underbar labrador (6,5 år). Tidigare var vi fodervärd, i 1,5 år, till en annan labrador (8 år nu) som sedan blev...
Svar
19
· Visningar
1 950
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp