Hur tätt mellan barnen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur tätt mellan barnen?

Vi har: äldsta -89, tvåan -92, nr 3-4 aug -93 och nr 5 okt-93. Fyra av barnen är födda inom 15 månader!
Meeeen då är de ju inte biologiska syskon allihop, tvillingarna är mina och de andra är min mans. Men min mans barn har i stort sett bara varit hos oss hela tiden (undantag: vissa helger, delar av lov) och mina barn varannan vecka eller 2veckor av 3.

Men det var rätt hektiskt då de var små, att få 3 st treåringar, 1 fyraåring och 1 sjuåring klara varje morgon...
Nåja, det gick bra och barnen har nog många fördelar av att vara många och jämnåriga.
 
Sv: Hur tätt mellan barnen?

Silverkedjan skrev:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Och jag hinner knappt med EN tre-åring :o
Hehe, jo, jag undrar ibland hur 7-åringen egentligen var klädd på den tiden. Jag lovar, jag hade _ingen_ ork att hjälpa honom. (Min man mjölkade kor på den tiden = var ej hemma den tiden på dagen).
Men jag antar att han iallafall hade mer än kortkalsonger på sig, annars hade säkert fröken i skolan klagat!
Det är lättare nu! Fast jag fasar lite för att vi har 4 st jämnåriga tonåringar om ett par år...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
437
Övr. Barn Vad har ni för stol? Hur gamla är era barn? Om ni vänt framåt, när vände ni?
2 3
Svar
41
· Visningar
1 024
Småbarn Såg ett inlägg på Instagram som sedan blev en efterföljande diskussionen IRL. Jag känner att jag nästan gått vilse i mitt eget huvud...
Svar
6
· Visningar
860
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Hej! Vi har ju inga barn, men många funderingar. Lite spinoff på FL-tråden, hur har ni gjort och hur är det vanligast att göra med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 681
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp