Hur varmt har ni? Vad är det för väder hos er?

Bukefalos 30 år!

Vi har haft perfect vader de senaste tva veckorna, inget over 28*C pa dagarna, men nu far vi tydligen nagra dagar med lite varmare igen. Naja, det har ar hur det ar har och vi ar vana ... och har central AC :p

Screen Shot 2025-07-29 at 8.07.43 AM.webp

Bara 17˚ ute! Underbart! Tror jag ska ställa en fläkt i fönstret och blåsa in luft. Har 27˚ inne.
Molnigt ute.

Lästet på Aftonbladet att värmen ska komma tillbaka igen..jag orkar inte med mer värme..det är äntligen lite svalt här nu.

Här är det okej temperaturer nu denna veckan, och enligt vädret verkar det hålla i sig (dvs jag ser ingen ordentlig ökning i temperatur de kommande ca 10 dagarna enligt väderprognosen)

Här håller det på att bli svalare, och det är oerhört sorgligt. Jag behöver mer ljus och värme till själen, det får inte försvinna redan.

Idag var det 22 grader varmt ute (helt perfekt tycker jag om man ska göra saker). 26 grader inne vilket ändå är rätt okej. Bättre än tidigare iaf.

24 ute och 25 inne. Tror det är soligt, orkar inte stiga upp och kolla ut. Tidigare på dan var det rätt skönt ute, lite lagom blåsigt.

Vi skulle ju fa tva dagar med regn I forra veckan. 🤔 Det hade tydligen regnat lite en natt for det sag Jag pa traet pa verandan utan tak. Det var dock inte blott I graset pa morgonen sa det var inte manga droppar som kom och hade garna fatt vara mer for att dra ner brandrisken lite mer.
Har brukar det dock inte regna I Augusti sa vi ar forvanade men tacksamma for de fa droppar vi fatt. Har I Oregon har inte alla AC, de flesta har dock central AC inne och alla official bygnader har det sa man kan ga in och kyla ner sig nar man behover. Jag gillar varme och ar glad att kunna suga I mig sol och fint vader I atminstone en manad till innan var fina host kommer med mer blandat vader innan December anlander och regnet strilar ner.

Screen Shot 2025-08-18 at 7.25.25 AM.webp

23˚ inne och det känns kallt! Måste ha vanliga sockar, yllesockar och långkallingar!
Tror det drar från fönstret, ute är det 10˚
🥶

Grått, duggigt och 16 grader i Göteborg idag. Jag fryser inne på kontoret, ruggigt och dant. Gammalt dragigt hus.

30 grader i solen, torrt och inget växer... Regn på prognosen till helgen, hoppas det stämmer, annars får jag slå vallarna i början på nästa vecka ändå och hoppas på regn till andra skörden.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka