Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja, det här hände då jag var 14, de kollade konstigt på mig, välte vattenhinken i min hästs box och sa att hästen var fulHur man vet det är väl om man känner det så. Lite svårt utan mer detaljer.
Kan du berätta mer? Det är väldigt trist om det är så att du känner så och om du bara förklarar lite mer finns det många snälla här som kanske kan hjälpa dig med hur du ska göra.![]()
ja, det här hände då jag var 14, de kollade konstigt på mig, välte vattenhinken i min hästs box och sa att hästen var ful
men nu är ju jag vuxen? Jag ville bara veta, om jag blev utsatt för mobbingOch hur gammal är du nu? Är det något som fortfarande pågår?
Är du minderårig så är första steget att prata med någon vuxen i din närhet.
Det här låter som ett väldigt märkligt och tråkigt beteende från ett barn. Jag hade dock, baserat på det du sagt, inte antagit att det var mobbing som sådan.ja, det här hände då jag var 14, de kollade konstigt på mig, välte vattenhinken i min hästs box och sa att hästen var ful
Om det var mobbing hänger ju lite på om det hände ofta. Är det bara någon gång tänker jag att det inte var mobbing.ja, det här hände då jag var 14, de kollade konstigt på mig, välte vattenhinken i min hästs box och sa att hästen var ful
Det är ju svårt för oss att svara på, om du upplevde att du blev trakasserad så var du mobbad. Jag tycker det låter elakt men för att det ska vara mobbing så sätts det i system, jag skiljer på om det hände det någon enstaka gång och från en person eller om det var vanligt förekommande och i grupp.men nu är ju jag vuxen? Jag ville bara veta, om jag blev utsatt för mobbing