Bukefalos 28 år!

Husdrömmen som blev en mardröm

Jag vet inte om det är så enkelt som det verkar här: https://www.skrivunder.com/skapa-namninsamling?gclid=CO7Twcj_v9MCFUngGQodFiwBpQ ?
I så fall kanske någon som vet vad familjen heter (om @saint__anger godkänner förstås) skapa en namninsamling typ "Vi vill att familjen saintanger får hjälp".

Jag tänker mig att det kanske inte behöver framgå vad det handlar om, utan jag kopierar in namnen i brevet som underskrifter. Går det att ordna en hyfsat sluten namninsamling som man bara kan besvara om man har tillgång till länken?
 
Jag tänker mig att det kanske inte behöver framgå vad det handlar om, utan jag kopierar in namnen i brevet som underskrifter. Går det att ordna en hyfsat sluten namninsamling som man bara kan besvara om man har tillgång till länken?

Du har ju mitt förnamn och efternamn i mailen jag skickade till dig. Dumt att skriva ut direkt här så tråden blir sökbar på mitt namn. Sambon har annat efternamn, men kanske räcker med mitt?
 
Jag tänker mig att det kanske inte behöver framgå vad det handlar om, utan jag kopierar in namnen i brevet som underskrifter. Går det att ordna en hyfsat sluten namninsamling som man bara kan besvara om man har tillgång till länken?

Jag skapar nog ett googledokument som jag länkar till här (om det inte strider mot forumreglerna). Sedan kan jag slänga det när alla som vill har skrivit på och jag jar kopierat underskrifterna till brevet.
 
Du har ju mitt förnamn och efternamn i mailen jag skickade till dig. Dumt att skriva ut direkt här så tråden blir sökbar på mitt namn. Sambon har annat efternamn, men kanske räcker med mitt?

Ja jag tycker inte heller att era namn ska cirkulera. Integritet är viktiga saker. Det borde definitivt räcka med ditt namn i brevet. :) Men jag kan höra av mig senare angående kontaktuppgifter och så om (eller när! :)) de kontaktar er.

Som jag skrev i mejlet så måste det här ske helt på dina villkor och att du faktiskt kan dra dig ur när som helst om du känner att det inkräktar för mycket på ditt privatliv.
 
Nu vet jag inte vad det finns för regler m.m för en ansökan men går det inte att skicka med en länk till denna denna tråden? Här står ju allt vad som har hänt.

Ännu en som vill att saint_anger får hjälp
 
Jahapp, då var det min tur att få halsfluss :(
Förstår inte hur Joella har kunnat vara så pigg som hon var ändå med halsflussen, jag känner mig helt slut!

Frågan är ifall man ska boka tid hos läkaren imorgon? Vet inte ifall det brukar behandlas på vuxna?
 
Jahapp, då var det min tur att få halsfluss :(
Förstår inte hur Joella har kunnat vara så pigg som hon var ändå med halsflussen, jag känner mig helt slut!

Frågan är ifall man ska boka tid hos läkaren imorgon? Vet inte ifall det brukar behandlas på vuxna?
Mig veterligen behandlas det.
 
Ledsen för att det tog lite tid att luska ut hur jag skulle göra med en länk till ett dokument som vem som helst kan redigera. Här kommer länken som jag hoppas kan fungera:
https://docs.google.com/document/d/1QadeWbT_dEiM5FkaIIqsi5dTgExGzBh1aWDkQAs9kdw/edit?usp=sharing

För att inte sprida länken i onödigt stor utsträckning (lättare att hitta vid googling, osv.) så skulle jag - även jag inte kan styra något - önska att inlägget med länken inte läggs in för citering om man svarar på det här inlägget. Det räcker alltså med att öppna dokumentet och skriva ert namn.

Känner man att man inte vill skriva sitt namn i det öppna dokumentet pga att man värnar om sin anonymitet så går det även bra att PM:a mig så lägger jag till namnet separat i det som skickas till Sofias änglar. Då blir du så klart inte anonym för mig, men jag är en hyfsat diskret person när det gäller mina medmänniskor och jag sitter inte och sparar på folks personuppgifter.
 
Ledsen för att det tog lite tid att luska ut hur jag skulle göra med en länk till ett dokument som vem som helst kan redigera. Här kommer länken som jag hoppas kan fungera:

För att inte sprida länken i onödigt stor utsträckning (lättare att hitta vid googling, osv.) så skulle jag - även jag inte kan styra något - önska att inlägget med länken inte läggs in för citering om man svarar på det här inlägget. Det räcker alltså med att öppna dokumentet och skriva ert namn.

Känner man att man inte vill skriva sitt namn i det öppna dokumentet pga att man värnar om sin anonymitet så går det även bra att PM:a mig så lägger jag till namnet separat i det som skickas till Sofias änglar. Då blir du så klart inte anonym för mig, men jag är en hyfsat diskret person när det gäller mina medmänniskor och jag sitter inte och sparar på folks personuppgifter.
Jag kommer inte åt dokumentet. Måste man vara inloggad på Google?
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 123
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 495
Senast: Calmiche
·
Hemmet För flytt. Ett stort steg från hyresrätt till egen villa. Den 16 januari får vi nycklarna till vårt eget lilla fina hus, ett väl...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: Solvira
·
Hemmet Behöver nog gnälla av mig lite, för att göra en jättelång historia kort så blev vi mer eller mindre tvingade att flytta från vårt...
Svar
15
· Visningar
2 497
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp