Husvagnsrenovering

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Brie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 69
  • Visningar Visningar 5 227

Bukefalos 30 år!

Jamen nåt sånt tror jag att jag ska testa! Härligt ljusinsläpp i vagnen förresten 👍
Den typen av mattor är ofta himla tåliga mot fläckar (vilket det blir med hund)
Bara att gnugga med disktrasa om fläcken blir för tydlig.

Panoramafönstret var det vi föll för när vi kikade på liknande vagnar i standard och utförande. Superhärligt att ställa mot en sjö el liknande och kunna sitta och titta ut :)

Den typen av mattor är ofta himla tåliga mot fläckar (vilket det blir med hund)
Bara att gnugga med disktrasa om fläcken blir för tydlig.

Panoramafönstret var det vi föll för när vi kikade på liknande vagnar i standard och utförande. Superhärligt att ställa mot en sjö el liknande och kunna sitta och titta ut :)

Ja det blir ju fort rätt sandigt och lerigt när man tränat hund en regnig dag! Så det låter lovande 👍

Förstår det, riktigt fint 😍

Ja det blir ju fort rätt sandigt och lerigt när man tränat hund en regnig dag! Så det låter lovande 👍

Förstår det, riktigt fint 😍
Om du inte redan har den så rekommenderar jag den här tasstrasan. Galet hur torr och ren hunden blir. Funkar jättebra även på längre och lurvigare pälsar. Skiten sköljer man lätt av den.

Bifogade filer

• IMG_1079.webp
    IMG_1079.webp
    190,2 KB · Visningar: 45
Däremot funkar inte ett gäng lampor.. köpte nya glödlampor men nope, fortf dött här inne. Ska försöka felsöka någon dag.
Och fylla på kylen med kylpasta! Halva poängen med en husvagn är ju att kunna få med sig mat..
Hoppad det är ok om mer renovering samlas i din tråd @Brie annars startar jag en ny :)

9632.webp

Däremot funkar inte ett gäng lampor.. köpte nya glödlampor men nope, fortf dött här inne. Ska försöka felsöka någon dag.
Och fylla på kylen med kylpasta! Halva poängen med en husvagn är ju att kunna få med sig mat..
Hoppad det är ok om mer renovering samlas i din tråd @Brie annars startar jag en ny :)

Visa bifogad fil 187263

Kör bara kör! 🤩 Ska försöka komma ihåg att fota lite från min nån dag.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka