Hutlösa priser

Cezzan

Trådstartare
skulle titta på täcken till hundrna igår.
hittade jättefina och praktiska, men det kostade 650 spenisar :eek: :eek:
för 40 cm galon med lite ludd. det är ju tamigtusan vad ett hästäcke kostar typ.
:mad:
 
hehe.. har faktiskt ett av caz gamla som inte höll riktigt tätt.
ska kanske klippa till det :D
 
varför i allsindar flyttades tråden hit??
det hade ju mer att handla om hur satans dyrt det är med grejjor, inte just om hundar.. :confused:
 
Kolla här! www.petproducts.nu
Jag köpte ett jättebra vattentätt fleece-täcke där för 130:-. Funkar jättebra året runt och är lätt att tvätta! Det lönar sig nog att kolla runt lite, för det du hittat var ju hutlöst dyrt!
 
Hej jag syr hundtäcken på beställning. Du får ett måttbeställt täcke i valfria materiel till ett billigare pris än i affären. :)

Mvh Ishtar
 
Oooh! :love:

*skriver upp på listan över vilka jag ska kontakta när X växt klart*

Som det är nu har hon ca 45-50 kg kvar attväxa så det känns meningslöst att köpa täcken då, efter att hon växt ur 3 stycken redan :crazy:
 
Javisst, jag känner en tjej som har en GD-tik (och en hane). Jag kan ju framöver då jämföra din hunds mått med hennes men ändå ha nåt sånär likt att prova på. Har aldrig sytt till en GD förut... :idea:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver er hjälp att hitta lite praktiska och snygga sommarkläder. Jag befinner mig just nu i en situation där jag behöver lite nya...
2
Svar
28
· Visningar
3 124
Senast: monster1
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 085
Hundavel & Ras Jag har suttit och funderat en del på nästa hund. Det lär dröja minst 1-2 år innan det blir aktuellt. Jag älskar ju schäfern som ras...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 708
Senast: linnsan
·
Hemmet Vill sätta upp en skylt med vårt husnamn på sidan av huset. Det ska vara en träskylt, och den ska vara behandlad för att tåla att sitta...
Svar
9
· Visningar
1 099
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp