Huvvaligen

Kivina

Trådstartare
Pratade med en bekant häromdagen. Hon hade varit på väg att hämta hö med sin 1 år gamla transport. LÄngs vägen hade framrutan helt plötsligt exploderat!!! Som tur var, så var transporten tom, ingen häst och inte heller ngt hö i. Största biten hade varit 1,5*1,5 cm stor.

Hur sjutton kan ngt sådant få hända?

Sv: Huvvaligen

Nu är jag säkert bara trött men menar du framrutan på transporten eller på bilen? :D

Men ja, det var verkligen tur i oturen...

transporten.. :D

Jag tycker det känns lite obehagligt att ngt sådant kan få hända övht.

Ska inte transporter för djur inte kollas igenom ordentligt innan de lämnas ut? det måste ju ha varit en spänning i rutan, som gjorde att den exploderade så..

Usch!! Så hände med våran bil när det va ganska nu ca. halvår. Hela bakrutan sprack i jättesmå bitar mitt på motorvägen. Det var oxå obehagligt men ingen kom till skada.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 984
Senast: Lhas
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 403
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 515
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 912

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka