Hvordan finne hestejobb i England?

S

spoff

Jeg er på utkikk etter hestejobb i England. Har tittet litt på YardAndGroom.com, og sendt inne noen søknader.

Lurte på om det er noen som har andre tips til hvordan jeg kan finne jobb?

Jeg er på utkikk etter en jobb i en dressurstall. Privatstall, konkurransestall, avlsstall, salgsstall eller liknende.

Er det ellers noen som har erfaringer å dele med meg? Alt fra gode reisetips, jobbsøkertips eller advarsler..
 
Sätt in en annons i Horse & Hound! Har inte adressen dit, men det finner du säkert på Nätet. "Alla" läser den som bor på landet. :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 032
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Etter at jeg brakk ryggen i vår så bruker jeg ofte tigerbalsam på ømme muskler i ryggen når jeg skal legge meg. Men balsamen setter seg...
Svar
8
· Visningar
485
Senast: Liten
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: MimmiNO
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp