Bukefalos 28 år!

Herr-rakapparat till ben?

MissFideli

Trådstartare
Köpte en rakapparat till benen, men den lämnar rätt mycket stubb. De drar också iväg ordentligt prismässigt, så jag funderar på det går att använda en rakapparat för skägg till benen? Nån som testat eller har en logiskt anledning till att det fungerar?
 
Jag har en sån här till benen, men modell från stenåldern, alltså har några år på nacken, men liknande och samma märke.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_2024-05-13-10-39-55-066_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-05-13-10-39-55-066_com.android.chrome.jpg
    85,1 KB · Visningar: 25
Jag undrar också det! Kan det funka med en sån som karlar har till skägget i ansiktet? Trimmer för huvud (alltså rakapparat till huvudhår) lär ju funka sämre, men dom där fancy de har till ansiktet - det är ju dom man undrar om det inte skulle kunna funka till benen?

Jag har ju iofs karlns hemma så jag kanske bara ska testa ;)
 
Jag undrar också det! Kan det funka med en sån som karlar har till skägget i ansiktet? Trimmer för huvud (alltså rakapparat till huvudhår) lär ju funka sämre, men dom där fancy de har till ansiktet - det är ju dom man undrar om det inte skulle kunna funka till benen?

Jag har ju iofs karlns hemma så jag kanske bara ska testa ;)

Jag har ingen karl, så jag väntar spänt på recension 😁
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag funderar på att köpa en ny rakapparat till benen, den jag har är över 20 år. Men jag undrar, min lämnar stubb. Den kan alltså inte...
Svar
6
· Visningar
647
Senast: Luff
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 527
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 800
Senast: Ms_Antrop
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp