Hyra hästbuss.

mnementh

Trådstartare
Någon som vet något företag i skåne som hyr ut den lilla typen av hästbussar? Dvs de som klassas som lätta lastbilar och har plats för två hästar.
 
Kolla i tidningen ridsoprt...vet att jag såg en annons där,men det är ett bra tag sedan.
Det var en gul Mercedes om jag inte mins fel.
 
Doh! Har ju inte ridsport längre :(

Du sitter möjligtvis inte och kollar i gamla nummer ibland? *bambiögon* :bow:
 
Den enda jag vet är "The Ault", han hyr bland annat ut till Flyinge, Strömsholm osv. Kommer inte exakt ihåg var han höll till (0413). Han tog förra året 35:-/milen iaf. Jag har numret så om du påminner mig imorron kan du få det!
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: Bee
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 071
Senast: Smurfoff
·
  • Låst
Hästhantering Jag har två döttrar som tävlar och tränar sina ponnyer i hoppning, vilket kräver en del resande med häst. En av våra ponnyer hatar att...
Svar
9
· Visningar
1 567
Senast: Gunnar
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
2 941
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp