Vi är väl för gamla för det här...Haha, sonen fick boken i julklapp men ibland lånar jag den om jag inte hänger med
Finns så himla många smileys nu så hänger knappt med ibland![]()
/Inte ens 28 bast..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi är väl för gamla för det här...Haha, sonen fick boken i julklapp men ibland lånar jag den om jag inte hänger med
Finns så himla många smileys nu så hänger knappt med ibland![]()
Va? Det har jag aldrig sett någon använda den som?Jag trodde det var "höjer på ögonbrynen"?
Jag gillar (^^, ) en annan variant.Jag har fortfarande jättesvårt för att vänja mig vid att använda riktiga emojis. Kanske för att jag int ehar en smartphone och tycker att det tar alldeles för lång tid att klicka fram en emoji-meny istället för att bara använda skiljetecken på tangentbordet.
^^ är en favorit för mig. Det är vänligt gott humör, ungefär. Som beskrivet en mer vardaglig variant av en ^_^. Buke har tyvärr inget motsvarande.
Jag har alltid trott att det är något drygtKort för ^_^ glad, eller liknande, ^3^ pussmun De använder mer sånt i typ japan, sök japan emoticon
Jag har alltid trott att det är något drygtungefär höjer ögonbrynen o fnyser
![]()
För avancerad! XDJag gillar (^^, ) en annan variant.![]()
Aaah ännu ett hatobjekt!För avancerad! XD
Förstår inte problemet med dem? ¯\_(ツ)_/¯Aaah ännu ett hatobjekt!
Åh, jag skaffade ett facit till sånt här![]()
Denna betyder:
Jag använde den väldigt medvetet.Aaah ännu ett hatobjekt!
Men kan ju använda bara : ) (fast ihopskrivet då). Till exempelMen det är ju fortfarande så att alla inte har tillgång till emojimenyer, så vad ska man använda då?
Men eller hur? Nu börjar jag också undra om folk tror att jag varit högfärdigHaha, jag hoppas verkligen att folk inte gått runt och trott att jag varit oförskämd och högfärdig hela tiden!
Jag har fortfarande jättesvårt för att vänja mig vid att använda riktiga emojis. Kanske för att jag int ehar en smartphone och tycker att det tar alldeles för lång tid att klicka fram en emoji-meny istället för att bara använda skiljetecken på tangentbordet.
^^ är en favorit för mig. Det är vänligt gott humör, ungefär. Som beskrivet en mer vardaglig variant av en ^_^. Buke har tyvärr inget motsvarande.
Men kan ju använda bara : ) (fast ihopskrivet då). Till exempel.
Man får använda vad man vill såklart, menar bara att man inte måste kasta in en massa ^^^^ om man inte absolut vill![]()
.