Ibland får man skryta lite.

Sv: Ibland får man skryta lite.

Eller hur, beror tydligen på vad man jämför med ;) Skönt är iaf att han har så tydligt hundspråk, så jag har itne träffat någon hund än han inte funkar med. :)

Jenka, Tack. :)

Fast jag tycker inte det. Nu träffade jag kanske inte Kimi ibörjan. Men det jag sett av honom så anser jag att han är en otroligt skön hund att ha att göra med. Aldrig passat en enklare hund faktiskt.

Man sa åt honom en gång; "Dra inte i kopplet du kommer hinna kissa vettu." Och han köper allt. Fungerar med båda mina idiothundar, äter inte upp mina katter, skiter i barn som springer runt osv. Slappnade dessutom av skitbra hos mig! Han är mjuk och följsam. Det som jag personligen kan tycka är svårt är att han inte har så stort föremålsintresse, men då ser jag bara med mina träningsögon. Som en vardagshund anser jag att han är OPTIMAL! :love:

Sen att det trots alla dumma ord ni fått höra ÄNDÅ går att träna den "otränbara", det gör ju saken bara ännu roligare. Varken du eller Kimi är hopplösa någonstans. Ni är bara lite vilse och det perfekta paret :D
 
Sv: Ibland får man skryta lite.

Han är snäll och trevlig, älskar allt och alla

som en irländare ska vara :love:

irish+setter.jpg


jättefin är han :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag ligger här sjuk och tänker att jag lika gärna kan skriva lite för att kanske få lite nya infallsvinklar eller ideer om vad som...
Svar
1
· Visningar
1 312
Senast: stintans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp