Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Icsi #2

Jag skulle sy kläder, spela på min elbas, sortera foton, scanna in foton på datorn o.s.v.
Lätt att jag kan "pyssla" bort en månad.
 
Sv: Icsi #2

Jo jag vet endel om infertilitet och jag menar inte "slappna av så händer det" vad jag menar är att jag fick en känsla men jag ber om ursäkt om du uppfattade det på annat sätt.
 
Sv: Icsi #2

Akupunktur tror jag att jag ska prova nästa gång faktiskt, har hört mycket positivt om det.

Jag blir inspirerad av dig, tycker du är otroligt stark som orkat igenom denna prövning :bow:

Upprepar för mig själv: Det SKA gå, det SKA gå, det SKA gå :D

en dag så....
 
Sv: Icsi #2

Åh nej. Här kommer en stor kram från mig till dig!

Jag önskar dig all lycka i världen.

KRAM Petronilla
 
Sv: Icsi #2

Ja jag hoppas så att det blir er tur snart, positivt är ju iaf att nu vet du att ni KAN bli gravida. Och jag rekomenderar akupunkur till 100%. De brukar säga att 6-10 ggr innan ett försök är lagom, blir ganska dyrt men man mår SÅ mycket bättre. Färre biverkningar av hormonerna och i mycket bättre psykisk balans (iaf jag). Är övertygad om att det var akupunkturen som fick det att fungera för oss. Jag kramar tummar igen i höst!!!

KRAM!!!!!
 
Sv: Icsi #2

Använd frysisarna men räkna inte med att de tar sig, se det bara som en "gratisbonus" (nåja nästan) som du bara måste utnyttja för att slippa grubbla på om det hade lyckats.

Slipper man hormonstimuleringen är det ju liksom inget jobb med det hela och inte samma prestigeförlust om de sämsta frysembryona inte tar sig.

Men jag tycker ändå det är schysstast mot frysisarna att ge dem en chans, det KAN ju finnas en envis jävel där :angel:
 
Sv: Icsi #2

Inte_Ung skrev:
De bör väl vara viljestarka kan jag tro.
Embryona.
På neo sade de till mig att små barns överlevnad till största delen beror på deras livsvilja.
Kanske är det även så med embryon.
Ditt resultat är ju tämligen viljestarkt, om man säger......

jo så är det nog.... om man säger...:angel:
 
Sv: Icsi #2

Vill bara ge dig en styrkekram..

Jag vet så väl vad du går igenom. 3 neg inseminationer, 1:a ivf/icsi neg, 2:a ivf pos men ma v.11. Hur man orkar är en gåta, men precis som pemi skrev att göra annat är otroligt viktigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 306
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 112
Senast: lundsbo
·
Relationer Bakgrund: Tillsammans 12 år Gifta 9 år Två barn (4 år + 16 mån) Hus Vi har sedan några år tillbaka (4-5 år) haft mycket konflikter och...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
15 830
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 714
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp