Idag blir det veterinärbesök

Fraggel_Tess

Trådstartare
Min lilla Elektra har fått något i ögat som irriterar så om tre timmar ska vi till veterinären. Tycker synd om henne och jag kan då inte se något som inte ska vara där :cry: Blir så orolig och ja jag är en hönsmamma när det gäller alla mina djur.

Får hoppas veterinären hittar något och löser det lilla problemet.
 
Sv: Idag blir det veterinärbesök

Min stackars lilla hund har antagligen sprungit in i ngt och fått skada på hornhinnan så nu ska detta kureras med två sorts ögondroppar och antibiotika i tablettform. Skönt att veta vad det är i alla fall men jag mår i alla fall dåligt. Lider när mina djur inte mår bra!
 
Sv: Idag blir det veterinärbesök

Det är klart man gör det, annars vore man väl ingen bra djurägare!
Tur att det inte var nåt allvarligt i alla fall.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 300
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 576
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 669
Senast: Hellhound
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp