Bukefalos 28 år!

Idag drar turnéen igång...

Sv: Idag drar turnéen igång...

Och fråga om de skulle känna sig bekväma med en 10-kilos ryggsäck hängd på magen.

Du, med tanke på mänden ölbukar som är större än det så verkar de vara förvånansvärt bekväma med det... :angel:

Lambo: Du är värdefull och skitsnygg. Bra att det löste sig så att du slitter åka på turné!
 
Sv: Idag drar turnéen igång...

Du, med tanke på mänden ölbukar som är större än det så verkar de vara förvånansvärt bekväma med det... :angel:

Lambo: Du är värdefull och skitsnygg. Bra att det löste sig så att du slitter åka på turné!

Snäll du var då :laugh:
Ja det känns hur bra som helst!!
 
Sv: Idag drar turnéen igång...

Herregud vilken IDIOT till chef du har!

Vad skönt att du slapp åka på turne, och lycka till med resten!

BTW, nu känner jag dig ju inte direkt, men jag har sett bilder på dig, och du är bra snygg ska du veta!:laugh:
 
Sv: Idag drar turnéen igång...

Herregud vilken IDIOT till chef du har!

Vad skönt att du slapp åka på turne, och lycka till med resten!

BTW, nu känner jag dig ju inte direkt, men jag har sett bilder på dig, och du är bra snygg ska du veta!:laugh:


I know!! Ska bli skönt i eftermiddag efter att jag har pratat med läkare om sjukskrivning. Rapporterar sen!

Verkligen skönt, det här är andra dagen UTAN huvudvärken som jag har haft i 2 veckor. U n d e r b a r t!

Det var snällt sagt :love: Är ju inte sämre än någon annan på att känna mig ful o skruttig om jag säger så :D Så det är trevligt att höra!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
959
Senast: Queen
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 610
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 243
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp