Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För ca 2 månader sen fick jag reda på att min 5-åriga ponnyvallack var pappa!
Men då vi köpte honom som 2-åring (ja, han var kastrerad redan då ) så hade vi ingen aning om det.
Tydligen så var det ingen tjuvbetäckning heller, utan ett litet russ som nån ville ha föl på.
Så vi fick tag i ägarna som blev jätteglada och idag ska vi åka och hälsa på, Marco får dock stanna hemma.
Ska ta lite foton när vi är där.
Är du säker på att nordsvensken var runt 170 och inte mer runt >150, men ganska grov? Känner igen Pontus nämligen, var står han, har dom någon slags verksamhet?
Nä Pontus var stor , jag är lite över 170 och när jag stod jämt så var mitt huvud i jämnhöjd med hans manke.
Han är 17, har gått som arbetshäst i hela sitt liv, är född och har alltid bott på samma ställe.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hästhantering
Hej,
Jag köpte min första egna häst hösten 2019. Honom köpte jag eftersom han skulle vara/verkade vara så lugn och snäll i hanteringen...
Hästhantering
Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text"
Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
Kropp & Själ Måste du bo i eget boende då?
Tänker att det finns stödboende för de med rätt omfattande psykisk ohälsa.
Jag blev erbjuden det under en...