Idé till nonlinear story

asparagus

Trådstartare
Har i skolan fått i uppgift att göra en nonlinear story i programmet Twine. Har försökt komma på en bra idé hur länge som helst men det är totalstopp i hjärnan. Hade tänkt mig något med hästar eller hundar. Någon snäll bukefalist som har nån bra idé?

In video games, the term "nonlinear" refers to a game that has more than one possible story line and/or ending.[citation needed] This allows the audience to choose from multiple different paths, that may be compatible with their style of play.
-Wikipedia
 

Liknande trådar

Kultur Jag har inte skrivit på engelska eller inte akademiskt på ett antal år. Funderade på om jag fortfarande kan skriva öht. Satte mig ner...
Svar
14
· Visningar
1 610
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Just nu så är det ju en aktuell diskussion. Jag hittade den här gamla amerikanska studien. Hade igen aning om att Rottweilers kom så...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 358
Senast: Ananas
·
IT & mobiler öppnade min inkorg igår och detta fanns att beskåda... From: Miss Brenda and Casmin Dear one, May the blessings of God be with...
Svar
19
· Visningar
3 064
Senast: portia
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
1 831
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp