Bukefalos 28 år!

Sv: Idol 2013

är det låtskaparna som är musikexportörer i flera av fallen? För varken Pink, Britney eller Lady Gaga är ju särskilt svenska...
 
Sv: Idol 2013

Jag tittar på idol i år nästan enbart för Jens skull. Såg hans audition av en slump och föll som en fura, tycker han är helt fantastisk. Dock är väl Idol inte rätt forum för honom och ja han ska inte sjunga Aviici.

Erik är super duktig men jag klarar inte av att titta på honom.

Sandra är tråkig. Sjunger bra men jag orkar varken lyssna eller titta. Snark. Hon får gärna åka ut för min del.

Kevin är lite ögongodis och emellanåt riktigt bra men han ska nog hålla sig till fotbollen alternativt satsa helhjärtat på musiken.

Gabriel gillar jag och är tacksam att han har gett upp sina värsta scen moves iaf.

Elin och Miriam är coola och duktiga.

George är nog den som jag tycker sjunger bäst faktiskt. Han kan få vinna :D
 
Sv: Idol 2013

kl.

Haha. Jag kommer inte ens ihåg vem Jens är?
Jag är lite kär i Gabriel, trots att han verkar lite weird. :D


Men är det bara jag som tycker att dom flesta sjunger riktigt illa idag? :o
 
Sv: Idol 2013

George är nog den som jag tycker sjunger bäst faktiskt. Han kan få vinna

Jag håller med, verkligen. (Förutom låtvalet idag. :meh: )
Dock är han ju lite "tråkig" och inte så artistig som många av de andra och det är nog till nackdel för honom.
Jag lade inte ens märke till honom först/missade hononm, men lyssnade i efterhand och musik med honom skulle jag gärna lyssna på.

Kevin borde f.ö åka ut nu. Kan inte småflickorna höra hur falskt han sjunger? :arghh:
 
Sv: Idol 2013

kl.

Haha. Jag kommer inte ens ihåg vem Jens är?
Jag är lite kär i Gabriel, trots att han verkar lite weird. :D


Men är det bara jag som tycker att dom flesta sjunger riktigt illa idag? :o

Jens är han med gubbkepsen :) På audition gjorde han en egen låt som var riktigt bra. Det är nog mer hans grej än Idol.

Jag håller med om ingen har imponerat ännu idag.
 
Sv: Idol 2013

Den där Alexander är lite väl elak mot Kevin idag tycker ja!

Gabriel är jag dock lite kär i och kan inte tycka han är dålig.. men annars är nog Jens den som var bäst tycker jag! Överlag väääldigt kasst idag
 
Sv: Idol 2013

tror ni Kevin förlorar på att en del av hans följare glor på fotboll istället?
 
Sv: Idol 2013

Ja, dags för Kevin att åka.

Sedan har jag svårt att engageras av Elin-Sara-Matilda. Ingen av dem ger mig några rysningar av njutning. Inte George heller för den delen.

Men Miriam - henne skulle jag kunna bli kär i om jag var lagd åt det hållet.
 
Sv: Idol 2013

Ja jag skämdes nästan lite när jag såg vem det var. :D
Självklart kommer jag ihåg honom nu. Han är jättebra, fast jag gillar honom inte riktigt. Tror han påminner mig om någon jag inte gillar :p

Tycker både Gabriel och Jens var jättebra idag. Typ dom enda (?)

Elin är ju väldigt bra, men hennes scenspråk/magjuckande funkar inte till ALLA låtar i ALLA situationer.
 
Sv: Idol 2013

Jag har svårt att begripa vad medelålders kvinnor skulle kunna se i Kevin som inte ens kan prata. Han bara ler generat....

en man som är lika verbal som en neandertalare? Och sjunger falskt?
 
Sv: Idol 2013

Haha inte vet jag? Det brukar vara småtjejer och äldre kvinnor som brukar gilla "den snygga killen" i idol. :D


Jag förstår inte heller vad folk ser i honom (speciellt inte sångmässigt!!). När han ler sådär superglatt ser han himla trevlig ut, men annars är han väl rätt alldaglig.


Synd att George åkte ut f.ö, men det var tyvärr inte så otippat :(
 
Sv: Idol 2013

:o hrmm ja jag tycker ju att Kevin är rätt fin och jag kanske är medelålders snart. Snart. Fast nån fantastisk artist är han inte och Jens är finare :D
Erik tror jag har för speciell stil för att bli en riktig "fickfavorit "


Jättesynd att George åkte ut.
 
Sv: Idol 2013

:o hrmm ja jag tycker ju att Kevin är rätt fin och jag kanske är medelålders snart. Snart. Fast nån fantastisk artist är han inte och Jens är finare :D
Erik tror jag har för speciell stil för att bli en riktig "fickfavorit "


Jättesynd att George åkte ut.

Vilken hade du velat få bort då?
 

Liknande trådar

F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
89 90 91
Svar
1 811
· Visningar
58 574
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 458
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 189
Senast: SiZo
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
387

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp