Bukefalos 28 år!

Sv: Idol 2013

Tja, Sandra hade kunnat få åka för min del. Eller hon med blommor i håret vad hon nu heter.

Sanda kan få vara kvar. Hon har grundkvaliteter och kan bli skithäftig bara hon vågar. Hon med blommor i håret har ingenting...

George sjunger som en gud men det stannar där. Hans personlighet är lika intressant som en målad vägg.
 
Sv: Idol 2013

skulle aldrig falla mig in att vara med i nån SMSgrupp.
Folk röstar GIVETVIS efter eget tycke och smak! Alla tycker ju uppenbarligen inte som du gör...

Jag ska försöka mig på nån form av gradering efter MIN åsikt:

Matilda - talangfull tjej men Alexander har nog rätt i att det är ett år för tidigt för henne
Kevin - som Laila uttryckte det, han är ett grymt bra råmaterial men ack en sån oslipad diamant. Och det blir ju inte bättre av att han far och flänger för fotbollens skull. Hade förmodligen kunnat lyckas bättre om han fått fokusera på bara detta. Sen har han glimten i ögat och det är väl det som gör att folk röstar på honom.
George - behaglig att lyssna på men Idol var väl kanske inte helt rätt forum för honom, kan säkert få skivkontrakt
Gabriel - har jag lite svårt att få grepp om
Sandra - behöver hitta sin egen stil, det skulle vara intressant att höra henne med nyskrivet material där hon inte kan härma någon
Jens - lite för mycket raspig rockröst för min smak och jag är inte helt säker på att Idol är rätt forum för honom
Sara - jag har lite svårt för rösten
Elin - även om det inte är min smak, så känns det som att Idol är rätt forum för denna tjej
Miriam - samma som för Elin
Erik -
 
Sv: Idol 2013

KL

Inför morgondagen:

På fredag är temat Gone too soon och Idolerna tolkar då låtar från personer som lämnat oss alldeles för tidigt.

1. Sara – Rehab (Amy Winehouse).

2. Elin – No woman no cry (Bob Marley).

3. Erik – A change is gonna come (Sam Cooke).

4. Miriam – I wanna dance with somebody (Whitney Houston)

5. Gabriel – You can’t kill rock’n’roll (Sugarplum fairy).

6. Kevin – Behind blue eyes (The Who).

7. Sandra – Try again (Aaliyah).

8. Matilda – Sitting on the dock of the bay (Otis Redding).

9. Jens – Come as you are (Nirvana).
 
Senast ändrad:
Sv: Idol 2013

Nu ryker Sandra.

Såvida hon inte lyckas göra något unikt och extra av låten - som är enformig och urtråkig.
 
Sv: Idol 2013

:sneaky: det var väl en lågoddsare att Sara skulle göra en Amy Winehouse...
 
Sv: Idol 2013

*kl

Coolt. Kevin sjöng ju nästan inte falskt alls idag. :angel::sneaky:
Det gjorde ju dock Sandra.O_o
Tror också hon åker. Hon har ju bra röst osv (i vanliga fall), men mer än så är det tyvärr inte.

De två första missade jag.
 
Sv: Idol 2013

Jag tror Sandra, Miriam eller Erik åker.
Erik är ju grym, men valde en låt som jag nästan somnade till, och risken är väl att han glöms bort.
 
Sv: Idol 2013

Om inte Kevin sjöng falskt så vet jag inte vad.
Vill ha ut honom eller Miriam eller Sandra.
Bäst Erik och Gabriel.
 
Sv: Idol 2013

Jag vill ha Miriam kvar. Hon har en del att tillföra i det slätstrukna och är mångsidig.
Sandra visar en sida. Att sjunga. Hon hindras av sina issues tror jag.

Kevins framgång kan jag för mitt liv inte förstå. Han är trulig, kan inte prata, kan inte sjunga, kan inte dansa. Vad gör han i Idol??

och Sara retar jag mig bara på. Varför kan jag inte sätta fingret på.
 

Liknande trådar

F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
91 92 93
Svar
1 841
· Visningar
59 537
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 458
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 210
Senast: SiZo
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp