Bukefalos 28 år!

Sv: Idol 2013

KL

Temat för kvällen är Idoler som lyckats.

1. Miriam – This is my life, Anna Bergendahl

2. Sandra – You, Robin Stjernberg

3. Kevin - Hope and glory, Måns Zelmerlöw

4. Jens – White light moment, Tove Styrke

5. Erik – Euphoria, Loreen

6. Elin - Happyland, Amanda Jenssen

7. Gabriel – You’re out of my life, Darin

8. Matilda – Release me, Agnes
 
Sv: Idol 2013

Jag tyckte också det, sedan höjde jag volymen på TV och kunde höra en antydan till bakgrundsmusik - så jag tror att TV4 misslyckats med att få med bakgrundsmusiken i TVn. Det var nog inte lika skumt på plats!
 
Sv: Idol 2013

Nu sade dem det i Idol Extra att det var tekniskt strul och visar låten igen.

Tycker dock att den är konstig även fast det inte längre är något fel på den :p
 
Sv: Idol 2013

Ahh då skulle jag inte ha varit så snabb med att stänga av tv:n då!

Jag tyckte förövrigt att det var ett mycket märkligt resultat idag igen.
 
Sv: Idol 2013

Ljudteknikermiss helt klart! TV4 har landets sämsta ljudtekniker.. JÄMT kasst utljud, dåligt inställda nivåer vilket förstör en hel del av vissa idolers framträdanden (trots HDtv och senaste ljudanläggningen noga utvald av en ljudpolis).
 
Sv: Idol 2013

Angående resten av programmet så missade jag idag men jag såg snabbrepriserna och den där Kevin alltså.. :S Svenska folket måste vara fullkomligt tondöva som röstar kvar honom! Han var ju SÅ SUR bara på den korta snutten.. HAN är den som borde åkt ut! Jag blir bara irriterad.. Han har inte gjort ett enda framträdande (jo en helt ok första audition)på hela idolresan som varit i pitch! Jag vill införa musikalitetscertifikat för alla som ska få möjlighet att rösta!
 
Sv: Idol 2013

Jag tyckte han var helt ok idag.. Däremot tyckte jag att Matilda sjöng förfärligt men hon blev ju hyllad av juryn!?
 

Liknande trådar

F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
66 246
Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 264
Senast: Tonto
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 549
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 516
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp