Bukefalos 28 år!

Matilda sjunger väl ändå inte nasalt?! :) Hon har mycket grejer för sig däremot.. Jag gillar Mollie bäst! Min man (som själv sjunger) är såld på Matilda.
 
Matilda är väl överlägsen rent sångmässigt, det är väl svårt att säga emot. Men inte min favorit ändå.
Jag älskar Josefine!
 
Matilda är väl överlägsen rent sångmässigt, det är väl svårt att säga emot. Men inte min favorit ändå.
Jag älskar Josefine!

Många bra med i år! Och jag är rörande överens med dig.

En liten "jag mötte Lassie"-historia är att jag bor på den ort där Rolf jobbar (som typ hovmästare), och vi hade en liten konversation på restaurangen där i somras. Täääänk om jag hade vetat att han skulle vara med i Idol då!
 
Många bra med i år! Och jag är rörande överens med dig.

En liten "jag mötte Lassie"-historia är att jag bor på den ort där Rolf jobbar (som typ hovmästare), och vi hade en liten konversation på restaurangen där i somras. Täääänk om jag hade vetat att han skulle vara med i Idol då!


:) Nice!
 
Mollie....wow !!!
Har varit väldigt förtjust i Matilda men idag blev jag lite less på hennes sjunga i näsan. Hon kändes lite same same....
Gillar Fanny också.
 
Ser på nätet att Rolf rök. Klart rättvist. Han är en entertainer men ingen Idol för 2014 tycker jag.

Härlig person, musikalisk och verkar mysig. Men lite udda i gänget. Med lite tur fick hans musikkarriär en knuff av den här tiden. Det förtjänar han.
Men som sagt, listidol...näe...
 

Liknande trådar

Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Acto
·
Samhälle Sett uppdrag granskning nu ikväll och blir illamående över dessa avskum rent ut sagt som lurar främst äldre personer. Samtidigt har jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 566
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 559
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 039
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp