Bukefalos 28 år!

För allra första gången har jag sett nåt av Josefine som jag gillade!!

Hon gjorde Darintolkningen riktigt lysande.
 
Alltså - Ludvig plockade lite poäng i öppningsnumret där han naglade Josefins ögon. Och han har sina flickfans som röstar tror jag.

Mitt stalltips är att Ludvig hänger sig kvar och nån av tjejerna ryker. Hur otroligt orättvis det än är.

Fast egentligen gör det inget. Alla kvarvarande har en karriär framför sig.

(och ja, det är bara Mollie som på allvar berör mig)
 
Alltså - Ludvig plockade lite poäng i öppningsnumret där han naglade Josefins ögon. Och han har sina flickfans som röstar tror jag.

Mitt stalltips är att Ludvig hänger sig kvar och nån av tjejerna ryker. Hur otroligt orättvis det än är.

Fast egentligen gör det inget. Alla kvarvarande har en karriär framför sig.

(och ja, det är bara Mollie som på allvar berör mig)

Hm, orättvist är ordet i så fall.
Jag har bytt och vill ha Lisa i stället för Mollie till final.
Josefine äger i min värld. På alla plan.
 
Alltså - Ludvig plockade lite poäng i öppningsnumret där han naglade Josefins ögon.

Huh? Så hemskt, vad betyder det, är det ett uttryck eller gjorde han någon gest? Plocka poäng på att nagla någons ögon? Wääää! Det låter vansinnigt obehagligt, otäckt och jag får inte ihop det med att "plocka poäng"? :nailbiting:
 
Jag överväger att ringa och rösta nästa vecka. Josefine och Lisa är mina favoriter. Hade hoppats att mollie åkt ut idag.
 
Gillade inte Tristan men usch va tragiskt att han har avlidit.....

Hoppas på en bra kväll trots detta.
 
Gillar fortfarande Josefine bäst!
Lisa sprack i andra låten. Otroligt att det inte nämns... Men hon är nog ändå min nummer två.
Men gillar alla tre så jag kommer inte vara upprörd i kväll.
 
och jag blir väldigt besviken om inte Mollie står i finalen
Lisa är väldigt talangfull, men hon behöver nog mer tid för att mogna. Idag var det surt, som sagt...
Och jag kan inte rå för det men i min värld är Josefine "en i mängden" även om hon är duktig.
 
Tror att hon fick sympatiröster....

Lite bitter men det är inte något att säga om.
 
Jag tycker det är helt rätt finalister. Bägge är skickliga och unika. Josefin kanske kommer att få en karriär med hjälp av bra matchning, men unik och speciell.... nä

Ska bli riktigt roligt att titta nästa vecka.
 

Liknande trådar

Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Acto
·
Samhälle Sett uppdrag granskning nu ikväll och blir illamående över dessa avskum rent ut sagt som lurar främst äldre personer. Samtidigt har jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 424
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 512
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 855
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp