Bukefalos 28 år!

Jag är enig och jag tror att Petter åker. För jag ser bara en tråkmåns där, han har massor kvar att jobba på innan han är en färdig artist. Sången har han, men resten....
 
först blev ja riktigt förvånad när de sa att Matilda åkt ut. Men sedan när jag tänkte på det Bard sa om att hon väljer musik som är lite för gammaldags, så förstår jag. sådana som jag, som gillar det röstar inte, det är de yngre som röstar och de lyssnar oftast inte till sådan musik.
 
Och jag tyckte att det var bra att Matilda åkte ut. Hon sjunger så väldigt nasalt - det är ofattbart att juryn inte har kommenterat det en enda gång? Dessutom har hon varit väldigt anonym tävlingen igenom - hon glöms liksom bort.

Fanny skulle också kunna få åka ut. Håller med @Madeira. Så... intetsägande. Ingen dynamik.

Själv gillar jag Petter, men tyvärr är han väldigt ojämn i sina uppträdanden. Ibland är det väldigt, väldigt bra, och ibland är det inte så bra.
Topp tre tror (hoppas!) jag består av Molly, Lisa och Josefine.
 
Min absoluta favorit har hela tiden varit Josefine!
Jag vill ha henne och Mollie i final!
Jag vet inte vad det är med Josefine men jag tycker att hon är totalt ointressant. Sjunger bra, och kan röra sig men det gör ju vilken körtjej som helst. Vad gör henne till stjärna?
Som sagt - jag har ingen förklaring, men jag fastnar inte alls för henne. Kanske en åldersfråga?
 
Jag gillade inte alls Matildas röst så jag tyckte det var bra att hon åkte ut, samtidigt så är hon duktig på att sjunga men det där jazz stuket går inte hem hos mig.
Jag gillar Fanny! Hon och Ludvig är de enda som har röster som tilltalar mig och som jag skulle kunna lyssna på efter idol. Mollie är också duktig. Josefine och Lisa känns som typiska poptjejer , jätte duktiga men det redan finns överflöd av sånna. De har som inte det lilla extra som krävs för att intressera mig. Petter har inte heller lyckats få mig på fall med sin röst än.
 
Äntligen åkte Matilda ut! Gillar inte hennes nasala sång som stundvis låter som en arg katt. När hon sjunger ut är det kanon men annars njae. Sen gillar jag inte riktigt hennes attityd som hela tiden utstrålat att hon egentligen är lite för bra för Idolkonceptet.

Fanny tyckte jag var jättebra igår!

Till final hoppas jag på Mollie och Josefine. Mollie kan vara den bästa sångerskan ever i Idol men Josefine är så härligt poppig:).
 
Jag vet inte vad det är med Josefine men jag tycker att hon är totalt ointressant. Sjunger bra, och kan röra sig men det gör ju vilken körtjej som helst. Vad gör henne till stjärna?
Som sagt - jag har ingen förklaring, men jag fastnar inte alls för henne. Kanske en åldersfråga?


Jag kan bara svara för mig och då är det en blandning av att hon verkar ödmjuk, sjunger riktigt bra och hennes framträdanden är trygga, coola och proffsiga.
 
först blev ja riktigt förvånad när de sa att Matilda åkt ut. Men sedan när jag tänkte på det Bard sa om att hon väljer musik som är lite för gammaldags, så förstår jag. sådana som jag, som gillar det röstar inte, det är de yngre som röstar och de lyssnar oftast inte till sådan musik.


Att hon åkte ut kan ju bero på att hon kallade sina unga fans för Loosers. Då ska det inte bli några röster heller .
 
Jag tippar att Mollie har en finalplats, mot antingen Lisa eller Josefine. Jag hoppas verkligen, att Ludvig åker ut å det snaraste. Och jag sätter en slant på att Mollie och Matilda och Fanny (om hon har styrkan att klara av artistlivet) är de vi kommer se mest av efter Idol oavsett vem som åkt ut eller vunnit. Rolf kommer vi säkert också få se mer av där annat än sång krävs. Han är ganska medial. Lite som Weise.
 
Att hon åkte ut kan ju bero på att hon kallade sina unga fans för Loosers. Då ska det inte bli några röster heller .

Det var ju ett skämt.

*kl*
Jag gillar inte när Matilda sjunger så nasalt, men däremellan: wow! Dessutom är hon den enda som valt låtar jag gillar.
 

Liknande trådar

Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
167
Senast: Acto
·
Samhälle Sett uppdrag granskning nu ikväll och blir illamående över dessa avskum rent ut sagt som lurar främst äldre personer. Samtidigt har jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 647
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 579
Senast: cewe
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hög matskål
  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp