Bukefalos 28 år!

Fast just sånge
det var ju trevligt att få SE människan, men hennes sång tog inte tag i mig alls idag...
Hon knäckte mig.
Hon sjöng med bandet och hade swing. Till skillnad mot de föregående.
Hon växer och det är imponerande. Plus att hon är just sig själv och inte försöker apa efter nån annan.
 
Jo, hon är sig själv.
Och, för mig, alldeles för anonym för ett sånt här program.
Hon kan alldeles säkert ha en karriär framöver, men då inte med radiohits och sånt, utan en smalare publik.
 
en alltså Ludvig, snacka om en mästare på att klamra sig kvar i slutänden...
FEMTE gången han står som en av de två sista och än är han kvar...

Min bestämda åsikt är i alla fall att topp tre bör vara Lisa, Mollie och Josefin. Fast vem av de tre som missar globen, det vete fanken...
 
Josefine står kvar som min favorit. På alla plan.
Mollie är min andra finalist.
 
Jag fattar inte grejen med Mollie. Jag tycker hon är tråkig och blir smått galet på det ständiga leendet.
Hon är genuint musikalisk. Och hon kan göra olika stilar på sitt sätt.
Jag blev lite varm när jag såg musikernas breda leenden när de spelade med henne.

Josefin däremot berör mig inte alls eftersom hon är utan personlighet och bara är ...flickig? Hennes personlighet räcker inte till en karriär om inte ett skivbolag stöper henne i en smart form. Hon själv räcker inte.

både Lisa, Molllie, Fanny - och faktiskt Ludvig - kan göra egna karriärer utan att behöva stöpas om.
Tror jag.
 
Håller med tanten här.
Josefin kan bli nästa popsnöre som framför discodängor som skivbolaget förser henne med.
De andra fyra har mer av en egen stil. Ludvig är ingen stjärnsångare och ingen "idolvinnare" på det sättet. Men han är underhållande och är betydligt mer musikalisk än många etablerade artister...

Att Mollie ler och ser glad ut kanske mest bara beror på att hon har så genuint roligt när hon sjunger!
 
Hon är genuint musikalisk. Och hon kan göra olika stilar på sitt sätt.
Jag blev lite varm när jag såg musikernas breda leenden när de spelade med henne.

Josefin däremot berör mig inte alls eftersom hon är utan personlighet och bara är ...flickig? Hennes personlighet räcker inte till en karriär om inte ett skivbolag stöper henne i en smart form. Hon själv räcker inte.

både Lisa, Molllie, Fanny - och faktiskt Ludvig - kan göra egna karriärer utan att behöva stöpas om.
Tror jag.

Håller inte med!
 
Håller med tanten här.
Josefin kan bli nästa popsnöre som framför discodängor som skivbolaget förser henne med.
De andra fyra har mer av en egen stil. Ludvig är ingen stjärnsångare och ingen "idolvinnare" på det sättet. Men han är underhållande och är betydligt mer musikalisk än många etablerade artister...

Att Mollie ler och ser glad ut kanske mest bara beror på att hon har så genuint roligt när hon sjunger!

Jag tror också att Mollie är genuin!

Men än en gång håller jag inte med om Josefine!
 
Lisa är en svår nöt.

Hon är förbaskat skicklig och grymt musikalisk.
Men vem är hon?

Jag ser henne som en framgångsrik musikalartist och given på div julgalor. Men på hitlistorna??
 
:)

Vad är det du ser hos Josefine? Förklara så kanske jag också fattar?

Hon sjunger riktigt bra. Hon har ett proffsigt scenspråk och hon har ödmjuk, personlig och självklar framtoning.
Man måste inte alls tycka lika. Jag går inte på ngt annat än vem jag gillar bäst här och nu men jag tror att Josefine kommer lyckas med det hon väljer att göra.
 
Ja, idag borde vara Ludvigs sista kväll, han levererade inte ens på "sin" dag...

Och "min idolvinnare 2014" är Mollie. PUNKT.
 
Jag tycker att Mollie glänste i första. Sen slaktade hon bed of roses. Surt!
Josefine sjöng första bra men lite klent. Andra äger hon.
Övriga göre sig icke besvär. Och får inte Ludvig åka hem i dag vet då inte jag.
 
Gud vad skönt med Peter Swartling i juryn. Äntligen någon som säger som det är om Fanny. Irisslakt var bara förnamnet dessutom.

Men borde verkligen vara Ludvig som åker ut i dag idag.
Jag håller inte med om Fanny :)

Men visst är det Ludvigs tur att åka hem. Och han verkar fatta det själv också. Frågan är bara vem han ska duellera med. Vem står bredvid. Misstänker att det är just Fanny för att hon är den smalaste av dem. Hon är nästa veckas utröstning.

Det gör inget. Hon har en karriär som väntar på henne i alla fall.
 
Alltså Fannys version av Retrogade var magisk, släpps den på spår köper jag den bums. Men idag var hon under all kritik.
Och ludwig ska hem. Han skulle åkt hem typ vid den tidpunkten roffe åkte hem, han är bara kvar för att Laila Bagge skriver upp honom med obegripliga lovord.
 

Liknande trådar

Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Acto
·
Samhälle Sett uppdrag granskning nu ikväll och blir illamående över dessa avskum rent ut sagt som lurar främst äldre personer. Samtidigt har jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 425
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 512
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 855
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp