Mynta2

Trådstartare
Frågor ?

Hur får man bort snabbsökningsfönstret ? Dvs det är ju 2 st nu.

Hur får man bort de irriterande flikarna som öppnas hela tiden så fort man surfar in på någon sida ?

Varför har min text blivit fetstilt i och med jag uppgraderade till IE 7 ?

Hur får man menu bar att ligga överst ?

Jag har xp.

*ångar jag uppgraderade IE..nu ser det bara skit ut*

Sv: Ie 7

Hur får man bort snabbsökningsfönstret ? Dvs det är ju 2 st nu.
Förstår inte riktigt vad du menar med att det är två för det är ett adressfält och en snabbsökningsruta.
Hur får man bort de irriterande flikarna som öppnas hela tiden så fort man surfar in på någon sida ?
Är det popuprutor som öppnas i flikar så kan du ju välja att öppna den i ny fönster istället för i flikar, men borde ha popupblockeraren igång kanske...
Varför har min text blivit fetstilt i och med jag uppgraderade till IE 7 ?
Har inte varit med om det, så där har jag ingen koll på vad det kan vara. Är det bara på vissa sidor eller på alla?
Hur får man menu bar att ligga överst ?
http://www.tech-recipes.com/rx/1375/ie7_move_menu_back_top_internet_explorer/

Snabbsökningsfältet...eller sitter allt i hop med adressfältet ?

Flikar, dvs...som dom har i firefox. Inga pop up, det är avstängt. Tex nu när jag svara på detta inlägg, så är det en jättestor flik framme där det står: Bukefalos - Svara på inlägg. Bredvid är det 2 gula stjärnor som tydligen är några snabbknappar: Favoriter och add to favorites står det om man håller pekaren över.

Ang fetstil, det är så överallt. Hemskt irriterande för ögonen då färgen sticker när det är så tjock text.

Ska kolla in länken.

Tack för svar.

Senast ändrad:

Snabbsökningsfältet...eller sitter allt i hop med adressfältet ?
Ja, adressfältet och snabbsökning sitter på samma bar så att säga. Finns säker någon tweak att separera dessa också.
Flikar, dvs...som dom har i firefox. Inga pop up, det är avstängt. Tex nu när jag svara på detta inlägg, så är det en jättestor flik framme där det står: Bukefalos - Svara på inlägg. Bredvid är det 2 gula stjärnor som tydligen är några snabbknappar: Favoriter och add to favorites står det om man håller pekaren över.
Aja, nu är jag med. Fältet favoriter kan du inaktivera (Högerklicka vid menyfältet och sen är det bara att bocka av eller så flyttar du det någon annanstans.)
Ang fetstil, det är så överallt. Hemskt irriterande för ögonen då färgen sticker när det är så tjock text.
Förstår det, kanske hittar nåt om detta sen.

Nja, det går inte bocka av det...för inget händer och inget finns att bocka av. Och OM det skulle försvinna, ja då försvinner ju även knappen Home. Hur ska jag då kunna komma till min startsida ? Orkar inte skriva in Googleadressen hela tiden ;)

När jag högerklickar finns valena: Menu bar, links, status bar, lock the toolbar, use large icons och customize command bar.

Är det någon som vet hur man tar bort denna version och återställer den förra ?? Jag står inte ut med IE7..så seeegt som det går nu och alla konstigheter. Bara bläää.

Liknande trådar

Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med... 2
Svar
30
· Visningar
3 640
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 295
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 325
Senast: Sezziyanen
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme... 51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
41 656
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur