Iframe I Frontpage

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare lotta_k87
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 779
L

lotta_k87

Håller på att knåpa på en hemsida m. frontpage just nu. Jag har tidigare gjort hemsidor med hjälp av kodning osv men jag kommer knappt ihåg nåt längre, så tänkte fuska lite nu :p
Men jag förstår bara inte hur jag ska få dit en iframe.
Har fixat dit min bakgrund, länkarna osv men så måste jag ju ha min "ruta" med text i :crazy:
Ni frontpagekunniga - hjälp :eek:

Sv: Iframe I Frontpage

Sätt denna raden i en tabell tex..

<iframe src="ditthtmldokument.html" name="iframe" width="470" height="420" scrolling="auto" allowtransparency="true"></iframe>

sen testkör så får du justera width o height efter önskemål.
ditthtmldokument.html är det dokumentet som kommer visas i iframen som standard. sätt gärna en tag som heter <name="iframe"> i ditthtmldokument.html

Fattar du inte vad jag menar så kan du alltid kika in webdesignskolan.com

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
65 019
Senast: lundsbo
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 489
Senast: alazzi
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar... 12 13 14
Svar
278
· Visningar
26 505
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag... 26 27 28
Svar
544
· Visningar
92 121
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka