Ifyllning av registeringsansökan hos SKK

Ramona

Trådstartare
Jag sitter just nu och fyller i ansökan och vet inte vad jag ska skriva på "Nationalbetäckning". Någon som vet?

Det står ju i regnumret på båda föräldrarna att de är S. Innebär inte det Sverige?

Tiken är import Irland och hanen är import Tyskland. Men ingenstans på hunddata kan jag hitta denna informationen som ger vilken "Nationalbetäckning" de i så fall skulle ha.

Någon som vet?

Sv: Ifyllning av registeringsansökan hos SKK

De är ju svensk registerade nu antar jag? Då kan du skriva det svenska registreringsnumret med S framför.

Men är det så enkelt att S:et ska tas ut ur regnummret och sättas på en egen "avdelning"??

Enligt mig ingår ju S:et i regnummret.

:rofl:
Jag fick för mig att det skulle vara någon specialbeteckning. :)

Tack så mycket! :bow:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 685
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 726
Senast: dobbis
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 181
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka