Ignorera nick på forum

Status
Stängd för vidare inlägg.
Va!? Återigen ska du ha fokus någon annan stans än på ditt beteende! Skärp dig.
Om en person går in i tråden kommenterar inte det tråden handlar omutan kommer med en sur kommentar om något helt annat
Har man inte rätt att säga till då?
Jag har aldrig varit otrevlig mot det nicket
 
Om en person går in i tråden kommenterar inte det tråden handlar omutan kommer med en sur kommentar om något helt annat
Har man inte rätt att säga till då?
Jag har aldrig varit otrevlig mot det nicket

Vad betyder det att "säga till"? Exakt vad får tråden handla om?
 
Jag har rapporterat ditt inlägg till moderator, personliga påhopp och att kalla någon annan surkärring är inte OK vare sig enl bukefalos regler eller i hur man beter sig mot en annan människa i vanliga livet.
Nej, det är ju sällan någon annan än mina barn som tonåringar sagt något liknande.
 
Om en person går in i tråden kommenterar inte det tråden handlar omutan kommer med en sur kommentar om något helt annat
Har man inte rätt att säga till då?
Jag har aldrig varit otrevlig mot det nicket

  • Om du uppfattar att någon beter sig illa mot dig, rapportera inlägget.
  • Om du inte tycker någon beter sig illa men du gillar inte vad hen säger kan du välja på att tex fundera på om du kan tolka det på något annat sätt, fundera på om det kanske finns något av värde i det och att det är just därför du reagerar så starkt på det, bemöta det sakligt, eller ignorera det (du vet, det som tråden handlar om...)
  • Oavsett om du tycker någon är otrevlig eller sur har du inte rätt att kalla folk öknamn, nej. Jag rekommenderar att du ögnar igenom reglerna du accepterade när du reggade dig.
  • Du, oavsett om du är TS eller ej, bestämmer inte vilken väg tråden kan tänkas vandra iväg.
  • Inlägget @Petruska skrev var, enligt mig, väl värt för dig att fundera på...
Och nej. Du får inte kalla folk öknamn. Nej. Nej. Icke. Nej. Nej, nej, nej, nej. Näppeligen. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Nä.

Dessutom ger det läsare en bild av dig som du sannolikt inte vill att vi ska ha.
 
Popcorn-boom-Is-there-room-for-growth-competition.jpg
.
 
Jag ignorerar dom som inte verkar läsa/lyssna på det man försöker berätta eller bara läser delar av det man skriver. Kan även välja att ignorera diskussioner när det spårat ur totalt och inte finns hopp att få rätsida på skeppet igen, då är det bättre att överge diskussionen och gå vidare, enklast så för alla och slipper eventuellt tjafs. :)
 
Jag ignorerar dom som inte verkar läsa/lyssna på det man försöker berätta eller bara läser delar av det man skriver. Kan även välja att ignorera diskussioner när det spårat ur totalt och inte finns hopp att få rätsida på skeppet igen, då är det bättre att överge diskussionen och gå vidare, enklast så för alla och slipper eventuellt tjafs. :)
Bra tips där från dig :up: :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här med artros som lever hästliv?Hur funkar det? Specialanpassningar? Vad har ni för häst?Jag har blivit diagnostiserad...
Svar
9
· Visningar
653
Senast: lingonben
·
Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
814
Senast: Nepenthe
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
647
Senast: Jeps
·
Hemmet Jag har en dyna för min balkongsoffa. Tyvärr så krävs det bara lite vatten för att det ska bli stora fula fläckar. Ena sidan är full av...
Svar
3
· Visningar
341
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra torrfoder
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Hijabis i stallet!

Omröstningar

Tillbaka
Upp