Bukefalos 28 år!

Ignorera nick på forum

Status
Stängd för vidare inlägg.
OK, då skrollar jag nog förbi dem mentalt då, för jag kan inte komma ihåg att det är något jag brukar se. :D

Eller mja... Nu får jag nog rätta mig själv här... Jag har nog gjort mig skyldig till att själv tänka saker åt det hållet (även om jag inte tror jag skrivit det i någon tråd?), när det handlat om ämnen som vi alla vet bara kommer att explodera i ett jättegräl. CM-tråden senast minns jag en rätt tung "åh, neeeeej..."-känsla inför.

En del ämnen verkar aldrig dö, det kan bli jobbigt att de dyker upp år efter år.

NU vad du lite tramsig!

Det va uppenbarligen ett SKÄMT!

Nu vill du bara tjafsa, det får du gör i en annan tråd, annars ignorerar jag dig resten av dagen.

Du. Skärp dig. Ignorera som hot? Gör precis vad fan du vill. :meh:

Och nej, det var inte ett uppenbart skämt även om du kanske trodde det. Det var definitivt ett riskabelt skämt eftersom någon mycket väl på din uppmaning kunde ha svarat med namngivna användare - och så hade du förmodligen backat ifrån reaktionerna med "jamen jag skämtade bara, det fattar väl vem som helst!? :grin:". Dessutom något du upprepade flera gånger.
 
Eller mja... Nu får jag nog rätta mig själv här... Jag har nog gjort mig skyldig till att själv tänka saker åt det hållet (även om jag inte tror jag skrivit det i någon tråd?), när det handlat om ämnen som vi alla vet bara kommer att explodera i ett jättegräl. CM-tråden senast minns jag en rätt tung "åh, neeeeej..."-känsla inför.

En del ämnen verkar aldrig dö, det kan bli jobbigt att de dyker upp år efter år.



Du. Skärp dig. Ignorera som hot? Gör precis vad fan du vill. :meh:

Och nej, det var inte ett uppenbart skämt även om du kanske trodde det. Det var definitivt ett riskabelt skämt eftersom någon mycket väl på din uppmaning kunde ha svarat med namngivna användare - och så hade du förmodligen backat ifrån reaktionerna med "jamen jag skämtade bara, det fattar väl vem som helst!? :grin:". Dessutom något du upprepade flera gånger.
Vad är det då som gör att man måste gå in i CM tråden och läsa...?
Varför kan man inte låta bli, när man vet att man bara bli förbannad och att tråden inte leder någon vart?

Till alla dessa CM trådars försvar...måste jag säga att jag har lärt mig hur urbota dumt CMs träningsmetoder är. Tack vare trådar om det på nätet. Det hade tagit mycket längre tid om jag skulle ha upptäckt andra träningsmetoder själv
Så Trådar om CM är alltid BRA ha det i tanken nästa gång en ny kommer upp!
Det finns någon som lär sig något på det.

Jag inser att jag får sluta skämta, som jag gör. Jag skrev till korven och tass, jag visste att dom inte skulle skriva ut några nick.
 
Vad är det då som gör att man måste gå in i CM tråden och läsa...?
Varför kan man inte låta bli, när man vet att man bara bli förbannad och att tråden inte leder någon vart?

Till alla dessa CM trådars försvar...måste jag säga att jag har lärt mig hur urbota dumt CMs träningsmetoder är. Tack vare trådar om det på nätet. Det hade tagit mycket längre tid om jag skulle ha upptäckt andra träningsmetoder själv
Så Trådar om CM är alltid BRA ha det i tanken nästa gång en ny kommer upp!
Det finns någon som lär sig något på det.

Av just den anledning du skriver. Det handlar om ett ämne där man känner starkt att det finns "rätt sida" och "fel sida", och man kan inte låta saken stå obemött. Man tycker det är viktigt helt enkelt, och hoppas man kan få en enda läsare att tänka till litegrann.
 
Av just den anledning du skriver. Det handlar om ett ämne där man känner starkt att det finns "rätt sida" och "fel sida", och man kan inte låta saken stå obemött. Man tycker det är viktigt helt enkelt, och hoppas man kan få en enda läsare att tänka till litegrann.
Här är en!
Som har lärt sig från att läsa här på buke.
Om jag möter någon som tycker CM är "cool", säger jag vad jag tycker och varför.
 
Har haft två personer på ignore. Den ena för att den var sjukt elak (och dessutom blev lite påhejad i det). Den personen är inte så aktiv längre så har tagit bort ignore därför. De andra för att den i princip inte fattar vad man skriver, helt meningslöst att skriva alltså, men det är också borttaget nu.
 
Har haft två personer på ignore. Den ena för att den var sjukt elak (och dessutom blev lite påhejad i det). Den personen är inte så aktiv längre så har tagit bort ignore därför. De andra för att den i princip inte fattar vad man skriver, helt meningslöst att skriva alltså, men det är också borttaget nu.
Ja det värsta är dessa påhejare...
En klarar man, men blir det fler då är det bara trist..
+ att det är väldigt fegt.
 
Hej!

Jag har någon/några på ignore för att kunna existera på forum överhuvudtaget. Viss typ av stress kan jag i nuläget inte hantera och väljer därför att ta bort den ur mitt liv. Ibland blir jag nyfiken och visar ignorerade inlägg, för vissa av personerna kan ibland skriva mycket vettiga saker också.

Så i korthet, ignorerar för att inte må sämre än jag redan gör.

/Lavinia
 
Jag har inte någon på ignore. Jag ser det som KBT att lära mig att jag inte kan nå alla eller vända en förlorad diskussion rätt igen, hur gärna jag än vill och hur gärna jag vill tro på att förnuftet och humanismen i slutändan segrar. Det är en prövning för en person som jag som gillar att diskutera, men det är också nyttigt att lära sig att se när det är mer energislukande än nyttogörande att fortsätta en debatt. Det avgörandet har sällan enbart med de inblandade användarna att göra.

Så tänker jag.
 
Ja det värsta är dessa påhejare...
En klarar man, men blir det fler då är det bara trist..
+ att det är väldigt fegt.
Du reggade ditt nick för mindre än en månad sedan, och du startar redan trådar med det främsta syftet att få klaga på hur dumma alla är mot dig?

Obs! Jag citerade ett ganska slumpmässigt valt inlägg av dina i den här tråden. Det finns fler som handlar om hur dumma andra är.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här med artros som lever hästliv?Hur funkar det? Specialanpassningar? Vad har ni för häst?Jag har blivit diagnostiserad...
Svar
9
· Visningar
607
Senast: lingonben
·
Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
798
Senast: Nepenthe
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
640
Senast: Jeps
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 832
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp