Ignorera nick på forum

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du reggade ditt nick för mindre än en månad sedan, och du startar redan trådar med det främsta syftet att få klaga på hur dumma alla är mot dig?

Obs! Jag citerade ett ganska slumpmässigt valt inlägg av dina i den här tråden. Det finns fler som handlar om hur dumma andra är.
Och du är en surkärring
Jag startade tråden för jag tyckte det va kul
 
Har klarat mig utan att använda den funktionen i ca tio år på forumet. Men nu i somrar blev en person faktiskt satt där. och då var det just för att jag bara blev tokig av att läsa upprepade svar om exakt samma sak, utan att personen kunde diskutera utifrån svaren hen fick. Vill minnas att det var en hel del rasisitiska och icke-feministiska åsikter som uttrycktes på för kort tid för att jag skulle orka med..

Hade nig oftare tryckt på "visa ignorerat material" (eller vad knappen heter), om jag hade sett den :p
 
Jag har rapporterat ditt inlägg till moderator, personliga påhopp och att kalla någon annan surkärring är inte OK vare sig enl bukefalos regler eller i hur man beter sig mot en annan människa i vanliga livet.
Det enda hen gör är att kritisera
Bara sprida missnöjet och sura kommentarer
 
Nej jag har ingen på ignorera. Jag har övervägt att använda det på ett par enstaka personer men jag är skulle nog bli mer störd av att se en sönderhackad tråd.

Däremot drömmer jag ibland om en obligatorisk kurs i hur man googlar, grundläggande källkritik och att man är införstådd i grundprinciperna för den sida man besöker (tex diskussionsforum eller chatt )innan man ens får bli utsläppt på nätet.
 
Något som verkligen inte är kul är dina ständiga personangrepp, för att inte nämna gnället som ackompanjerar dem!
Om en person hela tiden går in i trådar för att sprida sura kommentarer säger jag till. Jag kommer inte att säga något mer till det nickel i fortsättningen
 
Nej jag har ingen på ignorera. Jag har övervägt att använda det på ett par enstaka personer men jag är skulle nog bli mer störd av att se en sönderhackad tråd.

Däremot drömmer jag ibland om en obligatorisk kurs i hur man googlar, grundläggande källkritik och att man är införstådd i grundprinciperna för den sida man besöker (tex diskussionsforum eller chatt )innan man ens får bli utsläppt på nätet.
Då tycker jag det bästa för dig att trycka på ignorera vissa nick
Så slipper du sitta och drömma
 
Om en person hela tiden går in i trådar för att sprida sura kommentarer säger jag till. Jag kommer inte att säga något mer till det nickel i fortsättningen

Men sluta inbilla dig att ditt dåliga uppförande orsakas av andra användare, du är 100% ansvarig för dig själv! Du har för bövelen gillat @kryddelydd s inlägg om att det inte är OK att komma med personangrepp och specifikt inte kalla varandra fula saker som tex surkärring! Men det gäller inte dig, för du är helt hjälplös inför hur dumma alla andra är, eller?

Ta ansvar för hur du beter dig.
 
Du är på ett diskussionsforum. Där diskuterar man. Att kalla folk öknamn säger mycket mer om en själv än motparten.
Inte minst visar det att man inte har något att komma med. Man gör självmål helt enkelt.
Ingen har varit sur i tråden tidigare
Men så dyker den individen upp...
 
Men sluta inbilla dig att ditt dåliga uppförande orsakas av andra användare, du är 100% ansvarig för dig själv! Du har för bövelen gillat @kryddelydd s inlägg om att det inte är OK att komma med personangrepp och specifikt inte kalla varandra fula saker som tex surkärring! Men det gäller inte dig, för du är helt hjälplös inför hur dumma alla andra är, eller?

Ta ansvar för hur du beter dig.
Jag har också sagt att ibland är det befogat att kalla någon surkärring
Moderator får ta bort inlägget om det strider mot reglerna
 
Nope. Jag höll på att utbilda mig för attsyssla med det och liknade som yrke. Jag bytte dock karriärsbana. Däremot försöker jag hjälpa en del att klara sig bättre både på nätet och Irl. Ibland lyckas jag. Du vet "lär man en man att fiska så..."
Vad betyder Lär man en att fiska så...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här med artros som lever hästliv?Hur funkar det? Specialanpassningar? Vad har ni för häst?Jag har blivit diagnostiserad...
Svar
9
· Visningar
653
Senast: lingonben
·
Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
814
Senast: Nepenthe
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
647
Senast: Jeps
·
Hemmet Jag har en dyna för min balkongsoffa. Tyvärr så krävs det bara lite vatten för att det ska bli stora fula fläckar. Ena sidan är full av...
Svar
3
· Visningar
341
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp