Illustator

Domenico

Trådstartare
Någon som använder detta program? Jag brukar inte ha några problem att klura ut olika program, men det har var nog bland det användarovänligaste jag träffat på på länge.

Jag har försökt göra en färgruta så att man kan fylla olika områden med helt vanliga steckade linjer. Borde inte vara så svårt tycker man, men det visar sig vara helt omöjligt att få snyggt. Jag vill alltså ha streckade områden (45 graders vinkel) i några olika färger.

Försöker läsa i hjälpen men det är ju helt meningslöst, man blir inte det minsta klokare, och hälften av de knappar de pratar om går ju inte ens att hitta.

Och varför får man inte göra en ny färgruta av en redan existerande? Jag tror jag blir galen.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok …”Först kommer ingenting, sen ingenting, sen allt på en gång.” Fast jag tycker nog mer att det känns som att jag är en slangbelleboll...
Svar
16
· Visningar
1 555
Senast: Parat
·
Skola & Jobb Jag har ett litet dilemma här nu som det skulle vara bra om ni kloka bukisar kunde ge mig lite input. Jag står mest still och stampar... 2
Svar
21
· Visningar
2 134
Senast: Petruska
·
Äldre Ligger just nu i sängen och funderar på hur min framtid kommer att se ut. Fyller 18 år idag och har levt med långvarig ryggsmärta sen...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att... 2 3
Svar
44
· Visningar
7 905
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka