Imorgon bär det av..!

B

**BORTTAGEN**

Valpen ska åka riktigt tåg för första gången, en resa på 4 timmar. Vi har tidigare bara åkt tunnelbana och bil, men tåg är ju inte speciellt vingligt så det borde gå bra tycker jag. Får ha henne i knäet så att hon inte kissar på golvet eller något sånt :o

Sen ska hon få umgås med sin egen ras för en gångs skull, och stackaren kommer väl att bli helt chokad över dom stora jättarna hon ska bo med ett tag :eek: :D Och hon ska dessutom dela rum med en av tikarna, så jag vet inte om jag kommer att åka hem med en härdad valp eller en helt förstörd valp :angel:

Vi får se imorgon hur vi ska lösa "boendet" för valpen.. Hon kommer inte att kunna gå lös i huset hela tiden, för dom 2 tikarna som gör det är ganska så griniga och ibland elaka av sig. Oftast får den främmande hunden inte ens komma inom en radie av 10 m från dom, och då kommer valpen min säkert tugga på dyra möbler, kissa på nya trägolv etc.. :p Så ja, jag får väl tillbringa min tid i ena hundrummet m3ed mina två största älsklingar på denna jord helt enkelt! :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
734
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 193
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 218
Senast: geting
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Roliga bilder och memes om katter!

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp