imorgon....

R

Rallebralle

ska marrakech på parning.....
åhh,vad jag kommer att sakna honom... :crazy:
fast jag hoppas att det blir många fiiiiina ungar! :D
 
nope....tycker du inte att jag har katter ,o framförallt abessinier, så det räcker..... :smirk:
Jag har ju en blå hona från hans första kull,som ska gå i avel om ett år.hon är ju bara bebis. :D

i "min" kull så blev det bara två ,men han parades med en sorrelhona och fick 4 ungar ,alla viltfärgade.
så sammanlagt har han fått 5 vilt o en blå. :love:

dete är fö. två honor som står på kö för parning,p-pillerna är släppta o de väntar bara på löp. :)
men den som bokade in sig först gick i löp i förgår...så de hämtar honom i morgon.

åhhh, vad han kommer att bli glad...hahahahhahahhah
dessutom så är hon rutinerad avelsbrutta så hon gör väl inget motstånd... :smirk:
 
dessutom så är hon rutinerad avelsbrutta så hon gör väl inget motstånd...

Hahaha vad kul det lät.
Men visst är det lite hallick liknande verksamhet när man ska para djur ;)

Förreten så kan man väl aldrig ha för många katter, eller :D
 
Yheeee....baby,and i´m the pimp... :cool:

det är ju jag som får stålarna..... :devil:


inte när man gosar men när man ska rensa alla lådor.... :smirk:
 
raggarballen.... :rofl: :rofl: :rofl:

han lär ju "rapa" henne rätt fort om hon inte är villig! :devil:

såb e han ,min lille gökaraby! ;)
 
Haha, min väluppfostrade pojke rapar aldrig! Han viskar små söta ord i öronen på dem, mumlar: Kom nu gumman, jag ska bara klia dig lite i nacken här... :angel: :rofl:
 
Han kör alltså den "fula" stilen och lurar brudarna.

"Kom nu gumman, jag ska bara klia dig lite i nacken här..."
...sen fixar han in den fort som ögat innan hon hinner reagera. Jag vet allt hur killar fungerar :D
 
Marre släpar omkring på kastraterna oxå...i nacken.....i brist på löphona.... :smirk:
 

Liknande trådar

Katthälsa Finns det någonstans där jag kan hitta statistik på hur många kattfödslar som leder till komplikationer och liknande? Bakgrunden är...
Svar
6
· Visningar
515
Senast: Calmiche
·
Övr. Katt Det här med att leta ny katt, fy sjutton vad jobbigt det är. :( Jag har ju de senaste 17 åren inte tagit in en ny katt i mitt hushåll...
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 199
Senast: AraSlei
·
Övr. Katt Vi har problem med att Miss Li plockar in grodor, ibland flera varje dag. Hon bär dem försiktigt i munnen så som jag tänker mig att...
2
Svar
33
· Visningar
2 635
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp