MissFideli

Trådstartare
Ville bara berätta att Yoga nu gått 5 veckor, dvs 4-5 veckor kvar. Magen börjar synas, men annars märks inte så mycket skillnad sålänge man inte får se henne underifrån. Dessutom äter hon som jag vet inte vad ! Fast det är bra, för dom går kvar på Fit32 för sist hon var dräktig åt hon inte kattungefodret. Fia åt det dock, så alla trodde Fia var dräktig :crazy:
 
åhh vad roligt!! :bump:
jag vill med att min ena katt ska få en kull snart!!
är riktigt avundsjuk...
 
Första grejen man måste göra för att katten ska få en kull, är att para :idea:

Hur gammal är din lilla nu? Vilken färg? Para med en maskad så har du en given köpare :angel:
 
jo, jag vet men jag måste kolla upp det där med hennes spyande först. kan det vara farligt vid en graviditet??
sen vill jag inte ha en massa kattungar runt jul och nyår. men snart så ska det ske en parning när jag hittar rätt hane.

hon är svart...och hon fick två maskade kattungar i förra kullen. men jag kan inte det där så bra än.
väntar på att få papprena från förra ägaren så att jag vet mer hennes föräldrar.
 
*krampaktigt tag i alla tummar...*

Hoppas hoppas att det håller i sig!!! :p :p :p :p
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
434
Senast: Sirap
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: Sassy
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 265
Senast: Blyger
·
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 111
Senast: Twirro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp