Bukefalos 28 år!

Ingen hunger, ingen mättnad?

Fibusen

Trådstartare
Jag åkte på influensa den 14 december, så 14,15 och 16 dec låg jag däckad på soffan med skyhög feber. Kroppen var helt slut och jag mådde illa och kände mig svimfärdig bara av att gå 10 meter. Har efter detta ej kommit igång med maten. Åt nästan normalt mellan jul och nyår, men sen började det krypa på i magen igen..

Jag känner mig inte hungrig, äter jag för att jag "måste" blir jag nästan illamående. Känner inte nån mättnadskänsla heller? Svårt att förklara, men magsäcken känns uppsvälld, men samtidigt tom? Känns som om jag har mat enda uppe i halsen fast jag ätit 2 skedar fil..

Har varit normal i magen, men den brakade i helgen en gång, och jag gissar att det beror på att jag ätit för lite mat så det finns inget att jobba med!

Fredags: 10 skedar makaroner och 2 köttbullar
Lördag: Ingenting alls
Söndag: En skiva rostbröd, Spagetti och köttfärssås, åt kanske en portion för en 2-åring
Måndag: 3 skedar fil och flingor, 10 pommes och 1/2 grillkorv.
Tisdag: Ett litet glas A-fil, en halv hemmastekt hamburgare
Onsdag: 1/2 baguette med ost
Känner ingen hunger, magsäcken känns uppsvälld, men gör inte ont någonstans. När jag ätit känns det som om maten är uppe i halsen, som om den aldrig kommer ner i magsäcken. Hungerkurrar inte ens i magen, utan det är bara "vanligt bubbel". Mår även illa i perioder, men vet inte om det är illamående för att kroppen fått för lite energi? Genomtrött och ingen ork i kroppen alls...

Kan influensan ha satt sig på magsäcken? Nån släng av konstig magsjuka? Är det bara att vänta ut? Börjar bli jäkla tröttsamt!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Får man starta en ”tolka mina Covid-symptom”-tråd? Har försökt ringa 1177 i två dagar nu men det går verkligen inte att komma fram, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 891
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i en ond spiral där jag har ett sug hela tiden. Mitt problem har ju varit anorexi men helt plötsligt har jag upptäckt att...
2
Svar
30
· Visningar
3 907
Senast: Qelina
·
Hundhälsa Hej, skulle behöva lite råd och tips. Jag har en Welsh Corgi Pembroke som snart är 5 år (Bibbi) För tre veckor sedan slutade hon att äta...
Svar
2
· Visningar
1 867
Senast: Luktpion
·
Kropp & Själ Varning långt inlägg... Jag har ett jättejobbigt problem som jag sökt hjälp för - men läkarna hittar inget fel. Jag har (vad jag kallar...
2
Svar
28
· Visningar
9 753
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp